středa, června 06, 2012

Rathovy peníze na volby

Poslouchal jsem projev obviněného Davida Ratha ve sněmovně. Proto jsem s jistým údivem zjistil, že novináři píšou o jakémsi přiznání tohoto politika, že nesl peníze. Navíc prý vyhrožoval své bývalé straně, že šlo o finance na kampaň. Divné, nevzpomínal jsem si na tuto pasáž, vzpomínal jsem si na jinou. Takže jsem sáhl po přepisu.

Vzal David Rath úplatek? Já tvrdím, že nevzal. Když se podíváte do těch materiálů, které máme k dispozici jako torzo spisu, to je několik tisíc stran různých rádoby odposlechů a dalších věcí, všechno neúplné, nekompletní, vykuchané, tak i v tomto nekompletním torzu spisu naopak najdete spoustu vět a slov o tom, že peníze na volby, financování voleb. To tam najdete. Já to tady říkám proto, protože z těchto materiálů samozřejmě, protože to je tisíc stran, unikají a budou unikat různé pasáže. Tak je lepší, aby to zaznělo tady teď v tuto chvíli a dál to nekomentovat nebudu. Ale trvám na tom, že David Rath úplatek nevzal!

Toto odpovídá tomu, co jsem v projevu zaslechl. Jsou novináři a politologové a kdo ví jaké jiné autority úplní idioti ? Jestli je na tisícovkách stran spousta vět a slov o financování kampaně, tak se to netýká pětiminutové události vynášení peněz či lahví, ale prostě obsahu vyšetřovacího spisu a toho, co během mnoha měsíců mohlo  někde zaznít a nebo co bude čtenářům spisu podsouváno.Takže rozhodně tam není nějaké doznání, že odcházel s penězi ani, že ty peníze v krabici měly být na kampaň.

Štítky:



pošli na vybrali.sme.sk

Komentáře: 4:

V 6/06/2012 9:49 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

Bez ohledu na pravděpodobné kriminální jádro je kauza Rath stále zřetelněji politický monstrproces inscenovaný v duchu show. To, co je na něm racionální, je mimo něj, to jsou důvody, proč právě takové a ne jiné aranžmá. Uvnitř představení už nic racionálního není.

 
V 6/06/2012 1:13 odp. , Blogger ods řekl...

Inteligentní a schopný politik může být všehoschopný. Na nevinu Davida Ratha bych peníze nevsadil. Ale ten lynč a neustálá diskreditace pomocí polopravd (díky kterým novináři pak říkají podívejte to nebyla lež, jádro je pravdivé) je něco, co jsme snad nikdy ještě nezažili. Jen tak samo to nevzniká.

 
V 6/07/2012 1:01 odp. , Anonymous Jan řekl...

Tak, tak, od samého počátku je kauza moc divná a zdá se, že čím víc v tom trusu média tancujou, aby ty levé preference narušili, aby odvedli pozornost o korupčních kauz, ale hlavně aby byl klid na práci při deformách, tím víc se z toho trusu line silnější smrádek. Takže i mnozí z těch, kteří na začátku křepčili radostí si začínají ucpávat nejen nos, ale i uši.

 
V 7/09/2012 6:50 dop. , Blogger bohousxo řekl...

Od počátku mně bylo jasné, že DR neřekl, že by peníze byly určeny na volby, to rozhlašovala media a především TV vysílačky, neboť tam pracují lumpové, kteří neustále vydávají lži a tento národ jim to pěkně žere, doufám, že ne snad všichni.

 

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka