neděle, října 22, 2006

Dva postrehy

První postřeh:

Tak se mi dnes (v sobotu 21.10.) po nějakém čase zase dostalo do rukou
čerstvý výtisk deníku MF Dnes, no a co nevidím - přímo z titulní strany mne bije do očí hlavní téma dnešního vydání s patřičně vyčerněným nadpisem: "Sto poslanců říká Paroubkovi NE." Jak již nadpis článku napovídá, pointou dotyčného textu pak není nic jiného, než "zaručená" zvěst, že Jiří Paroubek údajně nemá šanci získat pro svou vládu podporu byť jen jediného poslance, jenž není z řad ČSSD či komunistů. Lačně se vrhám do čtení, abych se dozvěděl, kde k této "zaručené" zvěsti naši investigativní
mladofronotovní žurnalisté přišli. Další text článku mi to objasňuje - páni redaktoři prý v poslanecké sněmovně provedli na vlastní pěst(sic!) anketu, v níž každému z poslanců "nelevicové triády" ODS, SZ, KDU položili dotaz, zda by svým hlasem podpořil menšinovou vládu Jiřího Paroubka opírající se o hlasy KSČM. Dle dotyčného článku Všichni oslovení poslanci v anketě podporu menšinové vlády Jiřího Paroubka vyloučili. Bez ohledu na onen "zaručený" výsledek dotyčného průzkumu si nemohu odpustit prostinkou triviální otázku: "Udělala Mladá Fronta podobný výzkum mezi poslanci, když se nedávno pokoušel sestavit vládu a následně pro ni získat důvěru Mirek Topolánek?" Že by se naši "objektivní a nestranní" mladofrontovní pisálkové před pokusem o získání důvěry pro vládu Mirka Topolánka s podobným průzkumem vůbec namáhali? Tehdy podobné úvahy o reálné nemožnosti sestavit vládu s podporou stoprvního poslance (pochopitelně by muselo jít o "přeběhlíka" z levicového bloku) v našich pravici nakloněných sdělovacích prostředcích "mladofrontovního" typu nebyly vůbec na pořadu dne. V těchto dnech, kdy by měl z logiky věci dostat pokus o sestavení vlády Jiří Paroubek, to se nám to v našich k ODS tak servilních médiích podobnými "ujištěními" o tom, že on vládu nesestaví, jenom hemží, kdežto při předchozích Topolánkových pokusech o vládu bylo nad jakýmikoliv úvahami o nemožnosti sestavit vládu ticho po pěšině - zcela jistě čistě náhodou. Chcete snad lepší důkaz o "objektivitě a nestrannosti" našeho nejčtenějšího plátku a dalších ODS nakloněných médiích, jež se "úrovní" svého zpravodajství podobají jako vejce vejci?

Postřeh číslo dvě:

Můj další postřeh se týká volebního magazínu ODS, jenž vyšel před právě proběhnuvšími volbami do obecních zastupitelstev a třetiny Senátu. Za zmínku stojí přinejmenším dvě věci. Tou první jsou slova některých kandidátů do senátu či obecních zastupitelstev. Za všechny mohu jmenovat např. slova Milana Balabána, senátorského kandidáta za jeden z ostravských obvodů. Ten občanům mimo jiné slibuje, že "svým jednáním a politickou podporou bude pomáhat vstupu zahraničních investorů do Ostravy i celé ČR." Že by nám pan Balabán tak nějak pozapomněl, jaký vztah má jeho politická "alma mater" k investičním pobídkám? Druhou věcí, která mne zaujala, a která čiší prakticky z celého vydání předvolebního magazínu, je "zdárné" pokračování v již dříve nastoupené cestě negativní kampaně z letošních sněmovních voleb á la klipy "KSČSSD." Již ve svém úvodním proslovu na titulní stránce dotyčného volebního magazínu se Mirek Topolánek místo prezentace volebního programu ODS a vlastních kandidátů v prvé řadě naváží do Jiřího Paroubka a ČSSD, aby nakonec své bezduché antisocialistické výpady korunoval označením zákonů z dílny levicových stran za "nebezpečné." Že by se nám však odvážil prozradit, a především zdůvodnit, kteréžto zákony z dílny levice jsou dle něj ty "nebezpečné," to našeho "velkého modrého vůdce" ani nenapadlo. Nu co, asi přesně tak to Mirek Topolánek chtěl. Osočování, laciná teatrální gesta, mediální ikony, to byly totiž odjakživa vábničky na vidinou vlastní nadřazenosti se opájející voliče pravice, zejména na ty mladé, kteří, aniž by kdy měli svůj vlastní názor, se dnes houfují v organizacích typu "Mladí konzervativci," aby pak bezmyšlenkovitě brojili proti smyšlenému nebezpečí "návratu socialismu" (aniž by jej kdy zažili). Přesně na utvrzení takovýchto lehce zmanipulovatelných oveček v jejich přesvědčení byly zřejmě verbální ataky na ČSSD a slova o "nebezpečných zákonech z dílny levice" z pera Mirka Topolánka zacílena. V podobném duchu jako úvodní slovo Mirka Topolánka se pak nese i jedna ze stránek na samotném konci zmíněného volebního magazínu, která celá obsahuje rádobyvtipné poučky o levicových stranách, sesmolené samozřejmě volebním štábem ODS. Pro ilustraci, jaká "převeliká moudra" se na uvedené stránce ODS-áckých pranostik nacházejí, dovolím si jednu z nich ocitovat: "Poslední fází budování sociálního státu blahobytu je naprosté zchudnutí všech." Zkrátka styl předvolební kampaně skutečně hodný ODS. V dané souvislosti si nemohu nevzpomenout, jak v předešlém čísle svého předvolebního magazínu před letošními volbami do poslanecké sněmovny ODS vydala prohlášení, v němž se srdceryvně dušovala, že odmítá agresivitu a negativní způsob vedení volební kampaně. V dotyčném prohlášení ODS mimo jiné stálo, že Mirek Topolánek vyzval všechny ostatní politické strany, aby se soustředily na prezentaci vlastního programu, s tím, že ODS chce "slušnost akorektnost." Dnes můžeme vidět, jakým způsobem si Mirek Topolánek se svými spolustraníky vzal svá slova o "slušnosti a korektnosti" během předvolební kampaně k srdci. Co jiného bychom od něj a jeho ODS také mohli čekat, že?

poslal Jiří Weiss

Štítky: , ,



pošli na vybrali.sme.sk

Komentáře: 43:

V 10/22/2006 12:03 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

No jo MF Dnes, to stojí za přečtení. Možná by to chtělo i nový název. Třeba Modré Právo a velký formát. Po přečtení Čené kroniky a vyluštění křížovky se to bude hodit po vzoru mé babičky k zapalování ve šporáku.

 
V 10/22/2006 1:50 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Jeden aktualni postreh z IBlueToday: KDU-CSL odmita Paroubkuv navrh na podporu protikanditatu ODS, ale KDU-CSL ve stejne chvili podporuje pestrobarevny senat. KDU-CSL je asi barvoslepa nebo ma snizenou citlivost v modre casti spektra. Meli bychom je politovat a pomalu si balit kufry na emigraci z modreho raje.

 
V 10/22/2006 2:16 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Do puntiku stejnou vetu prohlasil i Bursik pod modrou oblohou, ale nevysvetlil, tak jako Kasal, jak si tu pestrobarevnost Senatu predstavuje, kdyz tam ma jen jednoho jedineho kandidata pro druhe kolo a to jeste proti ODS, proti ktere nechce zbrojit, tak jako Kasal. ;o)

 
V 10/22/2006 2:22 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Dobry clanek. Jsem rad, ze si celkove pouzil link na ma zabavne video, ale je videt, ze jsme jako narod nepoucitelny:( Bud se semkneme a PUJDEME SPOLECNE PROTI MODRE nebo je lepsi jednotlive emigrovat. Autor ODSS videa

 
V 10/22/2006 5:58 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Nevěřte propagandě!
http://aktualne.centrum.cz/domaci/podzimni-volby/senat/clanek.phtml?id=266580
Opět se Vám snaží media vnutit koho máte volit!

 
V 10/22/2006 8:42 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Dějiny se musí prožít, nikdy by mě nenapadlo, že se podobně podlé propagandistické praktiky vrátí a vrátily. Vyučovat dějepis nepomohlo.

 
V 10/22/2006 9:46 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

První postřeh:
Hned po volbách bývalý premiér prohlásil, že má 100 hlasů, ať počítám jak počítám nic jiného než KSČSSD mi nevychází. I kdyby se, buď na stranu ČSSD + KSČM nebo ODS + KDU + SZ, přidal jeden přeběhlík, vznikne vláda velmi slabá, bez možnosti prosadit nutné reformy.

Druhý postřeh:
Kampaň ODS ve volbách do sněmovny byla asi tak nejslabší z kampaní, které ODS vedla. Kampaň ČSSD byla veskrze negativní a neprezentovala, až na minimální vyjímky žádný program, pouze byly vytrženy z kontextu některé body programu ODS a ty byly napadeny.

 
V 10/22/2006 9:47 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

chopper: Musím vás zklamat, ale moderní dějiny se prakticky nikde neučí. Proto dnešní mládež neví skoro nic o těchto věcech. Na základní škole se to okecává: "Dění po druhé světové válce proberete na střední škole." A na střední škole se probere dějepis celý od začátku a okecá se to: "To už nestíháme, v červnu dobereme první světovou válku a zbytek se naučte k maturitě." Jenže ani u maturity není potřeba znát dění po roce 1989, neboť žádná maturitní otázka (z českého jazyka) sem nezapadá.

Takže jediné, co nám zbývá, je ty dějiny opravdu znovu prožít. A možná je to nakonec dobře - Češi mají sice zlaté ručičky, ale jsou nepoučitelní a zmanipulovatelní. A až nám to dojde, bude nám možná dalších 10 let zase lépe, i když se budeme muset vyhrabat z té špíny, do které se zatím dostaneme.

 
V 10/22/2006 9:50 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Milý čendo, zde máte pozitivní kampaň ČSSD. Zdá se mi, že skutečně chcete vnímat jen to, co se vám hodí do krámu.

 
V 10/22/2006 10:01 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Milý Bohuslave, skutečně jste neviděl ani jeden předvolební bilboard nebo plakát ČSSD? Já jich viděl spoustu a skoro na žádném nybylo nic o programu.

 
V 10/22/2006 10:12 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

ja videl spoustu plakatu a spotu ods a kromne utoku na nejakou neexistujici stranu nebo talmanka slibujiciho lepsi budoucnost nasich deti tam nic nebylo

 
V 10/22/2006 10:16 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Ano, je to paradox, že to nejdůležitější z dějepisu se dnes neučí, zatímco je potřeba detailně znát veškeré války před naším letopočtem, které jsou absolutně nevyužitelné.
Aby byl dejepis k něčemu museli by ho žáci chápat nejen datově - nabiflovaně, ale logicky a dát si ho do souvislostí třeba i s dneškem.
Všechno se neustále opakuje, akorát pokaždé je jiná maska. A lidé se nachytají.

 
V 10/22/2006 10:30 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Milý Čendo, viděl jsem. Ale viděl jsem i plakáty se socdemáckým desaterem apod. Viděl jsem u obou stran oba druhy kampaní. Tady si není co vyčítat a je škoda, že vy pořád chcete budit v ostatních dojem, že žádná pozitivní kampaň ČSSD nebyla, není a nebude.

 
V 10/22/2006 11:06 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Milý Bohuslave, s prvním půlkou souhlasím, s druhou ne. Každý si snad udělá svůj dojem o tom jak vypadala volební kampaň, aniž by musel číst nějakého blbého Čendu.

Na tom odkaze co jste mi dal není jen ta pozitivní kampaň :o), reagoval jsem na článek, kde je psáno jen o negativní kampani ODS a o negativní kampani ČSSD ani slovo.

 
V 10/23/2006 10:47 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

Podle IBlueToday ODS nebude uzavirat velke koalice na radnicich s CSSD, cimz zbavi dosavadni zastupitele CSSD jejich funkci a Ti potom svrhnou Paroubka. Az by se chtelo dodat, ze pokud tak zastupitele CSSD neucini, bude strana postavena mimo zakon. :-)
Modra media mohou po mesicich pachteni ve snemovne vytahnout vitezne prapory a zamavat s nimi svym vudcum. Ti se raduji s nimi, ale jen do doby, nez na novo zacne vyjednavani o vlade. Pokud modry Zeus zkusi jmenovat nekoho z ODS, dopadne stejne jako pri Topolankove pokusu a navic se oficialne vyradi ze hry. ODS narazi na plody sve anti-soc-dem kampane a Paroubek snad dostane moznost sestavit vladu, kdyz ODS ne a ne ziskat ani 100 hlasu ve snemovne pro svou vladu. Nebo nam nejdemokratictejsi strany ODS, KSCM, Lidovci a Zeleni odsouhlasi predcasne volby, cimz temer 2 000 000 volicu CSSD naznaci vahu hlasu, ktery se odevzda nespravne strane.
Z nasich medii se pak dovime, jak ODS zabranila CSSD ve vladnuti a ze to bylo s pomoci ikony zvule komunistu si precteme jen ve statistice hlasovani.
Preji prima den.
P.S. Pozitivni je, za dnes obloha neni modra. Aspon na chvilku. :-))))

 
V 10/23/2006 10:47 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

Libi se mne navrh na prejmenovani Mlade Fronty Dnes na MODRE PRAVO. Nicim jinym nez stranickym tiskem ODS tento dnes uz bulvarni denik neni. Take zmena formatu na stejny, jaky melo bolsevicke Rude Pravo by prisla vhod - hodilo by se to presne k tem ucelum, k jakym jsme pouzivali vysejmenovany bolsevicky denik (podpalovani v kamnech na chalupe).
Myslim, ze ani s hledanim modreho Kojzara bychom nemeli prilis prace.
Ze nas ceka cosi jako modra totalita je dnes snad jiz jasne. Volici to chteji, stejne jako nekteri chteli v roce 1946 u moci bolseviky. Myslim, ze si nic jineho cesky volic ani nezaslouzi. Me se to prilis nedotkne, ale tech mnoha poblouznenych naivku, volicich ODS proti svym vlastnim zajmum, je mne trochu lito. Probuzeni bude pravdepodobne tvrde.
Ja se jen desim toho, aby jednou moje deti nepotrebovaly pro vykon sveho povolani jakousi obdobu nechvalne zname rude knizky - v tomto pripade Modry Prukaz. A take toho, aby nebyly perzekuovany a ostrakizovany za to, ze si dovoli verejne projevit malo zmodraly nazor (staci se podivat do diskusi na Internetu, jaci lide dnes predstavuji nazorovy proud ala ODS - neni to nic jineho nez protofasisticka luza)...
Je mne zle, ale rikam: Kdyz to chcete, budete to mit. UZIJTE SI TO.

 
V 10/23/2006 1:46 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Volby dopadly výborně!!! Konečně se začíná projevovat větší podíl vzdělaných a solidně vydělávajících lidí v populaci ČR. Zejména silné ročníky tzv. "Husákových dětí". Projevilo se to hlavně v komunálních volbách, kde i na malých vesnicích propadla KSČSSD a zvítězili Nezávislí s ODS. Myslím, že každý normální člověk musí podporovat snížení daní, zmenšení byrokracie a skoncování se socanským přerozdělováním a zlodějnami. Nevím, kdo z normálně uvažujících lidí může říct, že Paroubek je jeho vzor!? Vždyť je to jen ulhaný prospěchář, který kryje zlodějny svých spolustraníků.

 
V 10/23/2006 4:56 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

"Konečně se začíná projevovat větší podíl vzdělaných..."

Pokud je vzdělání pouze cár papíru, tak ano, vzdělaní lidé volí ODS. Ovšem dle mého názoru pouhý cár papíru nestačí. Kdyby na dnešních školách studovali opravdu jen ti lidé, kteří to umí a kteří o to mají zájem, situace by byla úplně jiná. Ukázalo by se, že na ten kus papíru se musí pořádně makat. Želbohu, v dnešní době existuje spousta lidí, kteří mají papír, ale když se jich na něco z jejich oboru zeptáte, tak vám nejsou schopni odpovědět.

Takže pokud se chcete navážet do toho, že nemám nějaký papír, klidně. Ale nesnažte se nikomu vnutit myšlenku, že volič ČSSD je opovrženíhodný debil, který neumí ani 1+1. I kdybych byl náhodou docent (co kdybych byl, třeba jsem), pořád mám právo na svůj názor.

"a solidně vydělávajících lidí v populaci ČR."

Myslíte top manažery, kteří mají mzdu několik milionů Kč měsíčně? A co my, obyčejní lidé, kteří mají o to menší platy a ten váš "rovný" sen by ze svých kapes neutáhli?

"Projevilo se to hlavně v komunálních volbách, kde i na malých vesnicích propadla KSČSSD a zvítězili Nezávislí s ODS"

1) neberte si do úst všechny vesnice, statistika je sice hezká věc, ale jsou místa, kde vyhrály jiné strany
2) KSČSSD neznám, přibližte mi ji
3) zvítězili nezávislí kandidáti - Nezávislí nejsou stranou
4) nezávislý kandidát není členem ODS, nesčítejte jablka s hruškami
5) u nás ve městě (35 zastupitelů) sice vyhrála ODS, ale ČSSD má jen o 3 mandáty méně

"Myslím, že každý normální člověk musí podporovat snížení daní"

Normální možná, ale myslící určitě ne. Jednoduchá matematika - deficit, na který nadáváte, jsou výdaje mínus příjmy (nebo příjmy mínus výdaje, pak si ale odmyslete záporné znaménko výsledku). Příjmy jsou daně plus pojištění plus další pložky. Pokud snížíte daně, snížíte příjmy. Pokud snížíte příjmy, zvýšíte deficit. Pokud zvýšíte deficit, voliči ODS to budou ještě více svádět na Paroubka. Pánové, Paroubek není žumpa, kam nakydáte všechen odpad, který na různých diskusích produkujete...

"zmenšení byrokracie"

Kéž by, ale jaký konkrétní postup navrhujete? Parkinsonovy zákony jsou bohužel neúprosné - když se totiž úředník cítí přepracovaný, nerozdělí se o práci s kolegou, ani nepodá výpověď. Pořídí si dva nebo více podřízených. To je jediný způsob, jak neohrozí svoje postavení v instituci. Proces pak pokračuje geometrickou řadou. Tito úředníci si navzájem přidělají tolik práce, že jsou od rána do večera v jednom kole. Všechno nakonec stejně rozhodne ten první, ale bylo k tomu třeba vynaložit mnohem více úsilí. Bohužel však počet úředníků roste, a to nezávisle na vlivu prostředí. I kdyby všechno ostatní vyhynulo, úředníci se budou úspěšně množit, a obávám se, že žádná vláda tomu nezabrání.

"a skoncování se socanským přerozdělováním a zlodějnami"

Bez přerozdělování nemohou především chudší domácnosti vůbec existovat. Vy si řeknete - no jo, nemakačenka a flákači. Jenže co když je to svobodná matka, jejíž bývalý neplatí alimenty a má dvě děti? Navíc nesežene lepší práci, protože ji nikde nechtějí (musí se starat o děti), tak dělá něco podřadného za hodně málo peněz. Mimochodem, není bez zajímavosti, že sociální systém vyprojektoval váš vzor, pan tatíček Klaus.

O jakých zlodějinách mluvíte? Jmenujte prokázané příklady, pokud možno takové, kde byl za to někdo odsouzen (soudům se dá ještě věřit).

"Nevím, kdo z normálně uvažujících lidí může říct, že Paroubek je jeho vzor!?"

Např. já.

"Vždyť je to jen ulhaný prospěchář"

Ukažte mi na někoho, kdo není. V politice je třeba mít tvrdé lokty a Paroubek má tu smůlu, že ještě k tomu musí čelit sílícímu náporu novinářů a nepřátel. Ale abych se vám přiznal, zatím svého hlasu v červnových volbách vůbec nelituju.

 
V 10/23/2006 5:12 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Co se týče prvního postřehu - Paroubek na rozdíl od Topolánka tvrdil, že když bude pověřen sestavením vlády, tak ji sestaví. Mlada fronta nyní dokázala, že Paroubek lhal.

Jak na to zareaguje socialista? Začně spílat Paroubkovi do lhářů? Omyl. Vymyslí si, že Mladá fronta píše na objednávku ODS. Pokud jsou nějaké noviny skutečně neobjektivní, tak to jsou rudé Haló noviny. Ale to se nám nehodí do krámu, tak si raději vymyslíme nesmyslný důvod očernit MF. Třeba na to nějaký socialista skočí.

"Topolánek místo prezentace volebního programu ODS a vlastních kandidátů v prvé řadě naváží do Jiřího Paroubka a ČSSD..."

To je skutečně již velmi ubohé. Cožpak si nepamatujete na ČSSD před volbami? Jejich program nebylo nic jiného než populistická negace programu ODS. První větou na stránkách ČSSD byly Topolánkovy výroky, nezapomenutelné jsou také billboardy Jsme pro a Jsme proti... To jste socialsté již zapomněli? Proč jste tehdy nepsali články, jak se ta ČSSD vymezuje negativně? To se vám nehodilo, že?

 
V 10/23/2006 5:21 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

anonyme, vy si pletete jednu zásadní věc - sestavení vlády a získání důvěry. Pan Paroubek pouze řekl, že ji sestaví. A pokud bude pověřen, já nevídím důvod, proč by ji nesestavil. Takže Paroubek nelhal.

Co když je to tedy obráceně, totiž tak, že se média snaží očernit ČSSD? Jste skutečně tak slepý, nebo si skutečně myslíte, že ta špína, kterou média hází na ČSSD, je pravda?

"Topolánek místo prezentace volebního programu ODS a vlastních kandidátů v prvé řadě naváží do Jiřího Paroubka a ČSSD..."

Pošlu vám klidně oskenovaný volební leták ODS do senátních voleb. Hned na první stránce je Topolánek a naváží se do Paroubka. A navíc - pan Topolánek si s tou kampaní proti jakési smyšlené KSČSSD začal sám, Paroubek v tomhle prvenství nemá. Vy skutečně vidíte jen to, co chcete vidět a co vám naservíruje nějaký novinář z Lidovek apod.

Pokud chcete přesto argumentovat tím, že ČSSD měla též negativní kampaň, tak se zkuste zamyslet - představte si, že máte lidi, činy a záměry. Co je podle vás v pořádku? Kritizovat lidi, činy, nebo záměry? A porovnejte s kampaní ODS. Děkuji.

 
V 10/23/2006 5:43 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

to 5:12:

1)To si snad děláte srandu ne? Mladá fronta dokázala, že Paroubek lhal. Tím chcete říct, že údaje, které poskytuje tento deník = pravda a hotovo. Jediný kdo může prokázat, jestli vládu sestaví nebo ne je Paroubek sám. Proč máme volby a podobné věci, MF by mohla něco napsat a to by stačilo, co vy na to?

2)Pokud čtete, tak také přemýšlejte co čtete. Autor nikde netvrdí, že kampaň ČSSD nebyla negativní vůči ODS (byla v podstatě stejně trapná jako ODS co si budeme povídat). Prezentuje infomarce ze dvou občasníků (nebo co to je) ODS, kde tvrzení jednoho je v druhém okamžitě popřeno skutkem a to je to o čem se píše a. Kdysi dávno Tlustý (titulů je na něj škoda) vyhlásil nulovou toleranci vládě, negativně se vyjadřoval o všem možném a také to tu autor nikomu nevnucuje, proč asi?

to Autor:
Autorovi tohoto webu děkuji. Je to zajímavé čtení, které doprava pokřivenou realitu narovnává. Nebavil bych se tu objektivitě, nic takového v politice neexistuje a tento web si to snad ani neklade za cíl. Pouze to ukazuje, že i modrá má odstíny šedé, přestože to nemá být vidět dle mainstreamu. Přeji více rozumných čtenářů, kteří jsou schopni dostat se k myšlence článku. Sociální demokracie má k ideálu hooodně daleko, ale to co dokázal v krátké době udělat s policií Langr mne jenom utvrzuje v tom, že na tom můžeme být daleko daleko hůře.

Pokud mohu doporučit čtenářům, tak na frekvenci1 probíhá každý pátek od 17.05 hodnocení současného situace z pohledu Jana Krause. Zvýšená oblíbenost tohoto pořadu určitě není dána "blondýnou", ale právě tím, že od běžných informací v našich médiích se podstatně liší.

Hezký den

 
V 10/23/2006 6:16 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Pan Paroubek pouze řekl, že ji sestaví. A pokud bude pověřen, já nevídím důvod, proč by ji nesestavil. Takže Paroubek nelhal.

Chytil jste mě za slovo. Paroubek řekl, že dostane důvěru. MF dokázala, že nedostane, takže Paroubek lhal.

Jste skutečně tak slepý, nebo si skutečně myslíte, že ta špína, kterou média hází na ČSSD, je pravda?

To víte, že není. Pan Péťa a pan Doležel to jsou jenom dabéři, kteří hrají na záběrěch skrytých kamer TV Nova. Přece by nikdo z ČSSD nemohl tunelovat fondy EU nebo plánovat pravždu...

pan Topolánek si s tou kampaní proti jakési smyšlené KSČSSD začal sám...

Jo tak, on si začal... Tuhle arguemntaci jsem použil naposledy ve školce.

Proč máme volby a podobné věci, MF by mohla něco napsat a to by stačilo, co vy na to?

MF se nesnaží nic rozhodovat za jiné. To je Paroubek, který vybírá hlasovací lístky, aby nikdo nemohl hlasovat než jak on chce.

 
V 10/23/2006 6:40 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

"MF se nesnaží nic rozhodovat za jiné. To je Paroubek, který vybírá hlasovací lístky, aby nikdo nemohl hlasovat než jak on chce."

Pan Paroubek je nevybíral, poslanci mu je odevzdali. Přece nemuseli, ne? A ODS? Ti měli taky svoji taktiku - hlasování v párech. A naprosto souhlasím s pánem, na kterého reagujete - MF vás ulovila a manipuluje s vámi, jak chce. Pro vás není jiný názor, než Mladé fronty.

"Chytil jste mě za slovo. Paroubek řekl, že dostane důvěru. MF dokázala, že nedostane, takže Paroubek lhal."

Když vás chytám za slovo, tak se vyjadřujte přesněji, ať k tomu nedochází. A co když ji dostane? Je to věc jednání, ne co o tom napíšou nějaké noviny. Rozlišujte sliby (udělám, splním, provedu, zařídím) od lží (je to tak a tak).

"Jo tak, on si začal... Tuhle arguemntaci jsem použil naposledy ve školce."

Pan Topolánek skutečně začal - svoji kampaň před volbami do sněmovny zahájil o dva měsíce dříve než pan Paroubek.

"To víte, že není. Pan Péťa a pan Doležel to jsou jenom dabéři, kteří hrají na záběrěch skrytých kamer TV Nova. Přece by nikdo z ČSSD nemohl tunelovat fondy EU nebo plánovat pravždu..."

Tak třeba tuhle jak v televizi někdo mluvil, že měl za úkol udělat tu vraždu - jak mám věřit tomu, že si to někdo nevymyslel? Vždyť ten člověk svojí řečí spíše připomínal příznivce pravice, který si hraje na levičáka. Péťu a Doležela nepopírám, ale ti již v brzké době nebudou členy socdem. Kdežto ODS se takovýchto lidí drží stůj co stůj - Tlustý, Langer, Topolánek, Macek... U socdem klidně padají hlavy (zvlášť když se to prokáže), např. Gross, ale u ODS jsou takovíto lidé na vysokých postech. Zameťte si tedy před vlastním prahem.

 
V 10/23/2006 7:32 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

"Vážený" anonyme. Divím se, že tady na Vás ještě někdo reaguje, protože reagovat se dá jenom na člověka, který je přístupný diskuzi. Vy jste však typickým příkladem zarytého obdivovatele současné ODS a nikdo a nic Vám vaše názory nemůže vyvrátit. Diskutovat s POVRCHNÍM člověkem, který se nad věcmi neumí nezaujatě zamyslet a podle toho si utvářet názor, je zcela zbytečná ztráta času. Na každý argument, kterým někdo zareaguje na váš názor, snášejí lidé vašeho "druhu" ninimálně další dva protiargumenty, o to však nesmyslnější a povrchnější a ty tak narůstají geometrickou řadou do takových rozměrů, že není v silách normálního člověka ještě v jakékoliv diskuzi pokračovat. Ale o to vám vlastně jde, že? Lidé jako Vy nechodí na diskuze diskutovat, nýbrž zejména provokovat a zviditelňovat se.
Mimochodem, když tady pořád dokola omíláte tu MF Dnes, tak argument, že MF dokázala, že Paroubek lže tím, že se ptala jednotlivých poslanců tří stran, zda by jeho vládu podpořili, je stejně hoden dítěte z mateřské školy, jako ten, který tady komusi vyčítáte. Co je to za důkaz, když si novinář udělá jakýsi průzkum, který nemůže brát nikdo vážně? Nebo jste doopravdy tak naivní, že si myslíte, že by kdokoliv z poslanců, kteří by měli případně v úmyslu podpořit případnou Paroubkovu vládu, avizoval dopředu skrze jakéhosi novináře, že tak učiní? To je směšná představa, zvlášť v době současné štvavé kampaně proti všemu, co se týká Paroubka a levice vůbec. Už jen tento Váš názor mě přesvědčil o tom, že jakákoliv diskuze s vámi nemá smysl, protože Vaše myšlení je značně jednoduché a naivní...

A ještě jednu poznámku si neodpustím. Stalo se jaksi zvykem vinit Paroubka z konfrontačního stylu, hulvátství, lží a nevím co ještě... vidím však, že se takto chová neustále pouze ODS a zejména pan Topolánek, který jakékoliv vystoupení vede směrem k Paroubkovi a jeho kritice. Užívá přitom slov, která nepoužívá ani Paroubek. Toho jsem nikdy například neslyšel, že by o někom řekl, že lže. Když už, řekne, že neříká pravdu. O tom, že Paroubek lže a ještě daleko horší věci slyšíme z úst představitelů ODS stále. Každý, kdo je dnes ještě schopen po mediálních masážích používat vlastní mozek a utvářet si svůj názor, vidí, jak je to ve skutečnosti. Jako hulváti se totiž chovají zejména vrcholní představitelé ODS. Když pan Paroubek přišel do posledních Otázek VM oproštěn od konfrontačního stylu, byl pan Topolánek tak překvapen, že se za celý pořad nedokázal chytit. Byl totiž připraven pouze na situaci, kdy se bude vzájemně napadat, urážet, obviňovat. Byl to mistrný tah Paroubka a zřejmě i jeho týmu poradců, jimž Topolánka zcela znemožnil. To, že Topolánek nyní vyzývá, ne-li přímo nutí zastupitele obcí, kde ODS vyhrála volby do zastupitelstev, aby neuzavírali koalice s ČSSD, je už ubohost nejhrubšího zrna a jasně se ukazuje, kdo to jak s onou demokracií myslí. A argument, že Paroubek vyzývá k podpoře ostatních stran ve druhém kole senátních voleb proti kandidátům ODS zde neobstojí. V parlamentní politice jde totiž o zcela odlišné zájmy a principy než v politice komunální. Ústavní většina ODS v senátu by byla skutečným nebezpečím z hlediska možných ústavních změn v zájmu jediné strany a to by za jistých okolností mohlo být ohrožením demokracie. Výzva pana Paroubka je proto zcela pochopitelná a správná. Nikoho z voličů tím k ničemu nutit nemůže, jde pouze o apel jednotlivých stran k nim. Pan Topolánek se zjevně nedokáže oprostit od své nenávisti zhrzeného vývalého předsedy vlády a tuto se neštítí přenášet dokonce do komunální politiky, která je zcela jasně o něčem úplně jiném než politika parlamentní. Toto je člověk, který chce kritizovat pana Paroubka, sám se však neustále chová jako ten největší ubožák, aby právě tuto svou ubohost zakrýval ve stylu: zloděj křičí, "chyťte zloděje!"

 
V 10/23/2006 7:42 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Milý vasco, konfrontační styl "diskuse" se zarytými příznivci ODS mi slouží k jakémusi vědeckému účelu, neboť tímto způsobem si dělám obrázek o tom, kdo je ta druhá strana. Asi proto jsem ještě ochoten se s příznivci ODS "bavit". A k tomu druhému odstavci - škoda že tahle stránka není papír, podepsal bych se pod vás.

 
V 10/23/2006 11:17 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

... vidím však, že se takto chová neustále pouze ODS a zejména ...

Vasco jste k smíchu.

 
V 10/23/2006 11:39 odp. , Blogger ods řekl...

Čendo, ale to je prostě fakt. Podívejte se na rétoriku ODS za poslední čtyři roky. Do nástupu Jirího Paroubka jedinou konfrontační politiku plnou urážek tady vedla modrá strana. A najednou, když se objevil člověk, který jim to vrací, tak začali plakat, že ČSSD jsou hulváti. Navíc personálních urážek vždy padlo nejvíce z úst představitelů ODS (a voliči této strany to berou za naprosto správné jednání a pravdu).

 
V 10/24/2006 6:27 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

RE: ods
Vasco, ale píše o Paroubkovi.

Hulvátství a urážky do české politiky zavedl především Sládek, po něm v tomto stylu pokračoval, ikdyž ne tak drsně, Zeman. Pokud tedy pátráte po tom, kde se to vzalo.

 
V 10/24/2006 3:08 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

*Zameťte si tedy před vlastním prahem.*

Než budete místo obhajoby své ČSSD napadat ODS a myslet si, že tak napadáte mojí stranu, dovote, abych vás informoval, že se nezastávám ODS a ani jsem ji nevolil. Vaše výmluvy jsou tedy stejne navivní, jako byste tvrdil, ano, Paroubek je diktátor, ale to byl Hitler taky, takže vlatně o nic nejde.

Jde. Pokud chcete hájit svou stranu a svého vůdce, tak to pro příště zkuste bez odvololání se na "Ale vždyť strana XY to dělá taky...". To je velmi hloupá obhajoba. Zkuste si představit, že byste se takto hájil u soudu...

*Když už, řekne, že neříká pravdu.*

Ach tak to Paroubek říká "on nemluví pravdu" místo "on lže". Tak to je potom slušný a vychovaný pán...

Ale že třeba podplácí své lidi, aby mu volali na jeho podporu při televizní debatě a řve pak na ně hystericky když zjistí, že oni při své inteligenci volali na podporu Topolánka a chce se soudit s TV Nova za to, že prý hlasování nebylo objektivní...

Víte proč se tomuto slušnému pánovi za doby jeho působení na magistrátu říkalo pan šuplík?

 
V 10/24/2006 3:12 odp. , Blogger ods řekl...

Ale Čendo, argument, že neslušnost a agresivitu zatáhl do politiky Jiří Paroubek, je argumentem ODS a spřízněných s ní novinářů. Můžeme spekulovat, jak mluvil kdysi Beneš či Masaryk, ale za poslední čtyři roky v nadávkách a agresi kralovala ODS (Sládek či Zeman už tady nebyli).

 
V 10/24/2006 3:42 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

RE: ods

Je to možná argument ODS a spřízněných novinářů nikoli můj. Reagoval jsem jen na to,jak Vasco napsal, že se takto chová jen a pouze ODS. Masaryka a Beneše sem taháte nadarmo, neb se bavíme o polistopadové politice. Zkuste si prosím povšimnout, že jsem nikde nenapsal, že se nikdo z ODS žádných pochybných výroků nedopustil, možná potom budete reagovat jinak.

 
V 10/24/2006 3:42 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

RE: ods

Je to možná argument ODS a spřízněných novinářů nikoli můj. Reagoval jsem jen na to,jak Vasco napsal, že se takto chová jen a pouze ODS. Masaryka a Beneše sem taháte nadarmo, neb se bavíme o polistopadové politice. Zkuste si prosím povšimnout, že jsem nikde nenapsal, že se nikdo z ODS žádných pochybných výroků nedopustil, možná potom budete reagovat jinak.

 
V 10/24/2006 4:04 odp. , Blogger ods řekl...

Mně se nezdá, že by Vasco psal o polistopadové historii, ale o událostech posledních let. A tam nástup Jiřího Paroubka beru podle hesla, na hrubý pytel hrubá záplata - a to stále ho považuji za mnohem slušnějšího, než jeho oponenti.

 
V 10/24/2006 4:39 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Milí příznivci čehokoliv, představte si, že by váš hlas měl rozhodnout o tom, kdo bude vůdcem světa. Máte na výběr ze tří kandidátů (bohužel nikdo lepší se nepřihlásil):

1. kandidát na vysoké škole bral opium, z práce byl několikrát vyhozen a každý večer vypije čtvrt lahve whisky

2. kandidát byl vyznamenán jako vojenský hrdina, žije bezúhonný život, je vegetarián, nepije alkohol a nekouří

3. kandidát má styky s mafií a ne zrovna čistými lidmi, radit si nechává od astrologa, má milenky a kouří

Ty, kteří tohle znají, bych chtěl poprosit, aby na můj příspěvek nereagovali.

Vás ostatní bych poprosil o odpověď a o připsání vaší preference (jestli volíte ODS, ČSSD, nebo nějakou jinou stranu), abych měl srovnávací materiál.

 
V 10/24/2006 4:51 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

1, ODS

 
V 10/24/2006 7:58 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

2, ČSSD

 
V 10/24/2006 8:21 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

2, ČSSD

 
V 10/24/2006 9:11 odp. , Blogger ods řekl...

znám to, ale než jsem to poznal, tak bylo 3, a obecně na parlamentní úrovni ČSSD

 
V 10/24/2006 10:27 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

zajímavé ;) čekal bych voliče Adolfa Hitlera odjinud, než z ČSSD ;) a ti zbylí dva jsou Churchill a Roosevelt.

 
V 10/25/2006 10:25 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Bohoši zajímavé, pravda ale nějak my uniká myšlénka. Tadle charakteristika je dobrá ale to teda bych vybíral de facto podle horoskopu. Kandidát 1 a 3 by mi byl sympatický pokud by to o sobě přiznal sám, pak bych vybral nejspíš trojku (o 1 bych si myslel, že neřek všechno) Pokud by to byla informace z bulváru či od protikandidáta tak vím že o nich nevím nic. A volba jen s těmito daty je čistě náhodná. Jinak ale je v podstatě vystiženo, že nás dneska nezajímá to podstatné, jaký má kdo program a jaký je výsledek jeho programu ale vše ostatní kolem. Můžete stejně tak vybrat pár osobností a provést obdobné podle vzdělání výsledek je zavádějící 00nic.

 
V 10/26/2006 1:29 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Jenom bych dodal, že Adlof Hitler nežil bezúhoný život, protože byl za nějaké demonstrace zatčen a uvězněn.

 
V 10/27/2006 7:14 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

To je jen velmi zjednodušující schéma osobnosti, kdy jsou vybrány cíleně jen takové vlastnosti a chování, které ani zbla nesjou schopny popsat skutečnou charakteristiku dané osoby. Pokud bychom chtěli takového Hitlera dále rozebírat, tak bychom určitě došli k závěru, že trpěl maniodepresivními stavy, možná byl homosexuál a snad i uměl trochu malovat. Celý tento dotazník, je založen na efektním vyvrcholení, tvrzením, že jeden z největších gaunerů, který zde kdy byl, byl vojenský hrdina a nepil. Ještě jste zde mohl zařadit charakterové vlastnosti Čugašviliho a bylo by to vyčerpávající.

 
V 10/27/2006 10:04 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

V tom případě však má ta otázka nulovou vypovídající hodnotu.

 

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka