čtvrtek, listopadu 27, 2008

Quislingové

ODS

Milan Bureš buresm@senat.cz tel. 556720567, 602550005
Pavel Čáslava caslavap@senat.cz tel. 352673377, 606960336
Pavel Eybert eybert@taborsko.cz tel. 605442824, 602271369, 723467976
Daniela Filipiová filipiovad@senat.cz tel. 603925733
Tomáš Grulich grulicht@senat.cz tel. 241762440, 606574547, 724770344
Jan Hálek halekj@senat.cz tel. 585203756, 737910651
Zdeněk Janalík janalikz@senat.cz tel. 573395572
Liana Janáčková janackoval@senat.cz tel. 602850581
Tomáš Jirsa jirsat@senat.cz tel. 603489926
Vítězslav Jonáš info@vitezslav-jonas.cz tel. 568423321, 724515011, 724514959
Tomáš Julínek julinekt@senat.cz tel. 542213006, 602447279
Tomáš Kladívko
Jaroslav Kubera
Jiří Liška liskajiri@seznam.cz tel. 493522430
Bedřich Moldan moldanb@senat.cz tel. 327512660, 732827248
Jan Nádvorník rathausova@p15.mepnet.cz tel. 274865550, 274860842
Jiří Nedoma nedomaj@senat.cz tel. 315602232, 737811212
Jiří Oberfalzer oberfalzerj@senat.cz tel. 311600215, 724085334, 257075107
Petr Pakosta tereza.sejkorova@valley.cz tel. 491422333
Alena Palečková tel. 284 822031
Jiří Pospíšil
Luděk Sefzig asistent@sefzig.cz tel. 371727146, 604363509
Vlastimil Sehnal sehnalv@senat.cz tel. 516431269, 603158306, 606878475
Zdeněk Schwarz
Přemysl Sobotka sobotkap@senat.cz tel. 485107859, 602175808
Jiří Stříteský striteskyj@senat.cz tel. 606755912
Pavel Sušický senator@susicky-ul.cz tel. 475503351, 603489877
Richard Svoboda solc@rsvoboda.cz 605830889, 542211917, 724773103
Karel Šebek sebekk@senat.cz tel. 603489920, 603489893, 317721025
Miroslav Škaloud
Jiří Šneberger sneberger@mmp.plzen-city.cz tel. 377220704, 739527526
Tomáš Töpfer topfert@senat.cz tel. 603525590
Alena Venhodová venhodovaa@senat.cz tel. 518355007, 518352879, 731112053
Václav Vlček vlcekv@senat.cz tel. 553621012
Alexandr Vondra vondraa@senat.cz tel. 416734893, 416731937, 257075143
Jiří Žák zakj@senat.cz tel. 606793415

KDU-ČSL

Jiří Čunek okvsetin@volny.cz tel. 571624580, 602458217
Václav Jehlička jehlickav@senat.cz tel. 774584841
Adolf Jílek jileka@senat.cz tel. 583213533
Václav Koukal tel. 461530588
Ludmila Müllerová ludmila@mullerova.cz tel. 465520168, 604321573
Petr Pithart obvod@pithart.cz tel. 469623671, 569424101
Rostislav Slavotínek rslavotinek@volny.cz tel. 542212058, 511115676, 737273886, 776814025

KOD

Jan Horník kancelar-kv@senat.cz tel. 353221900, 604271498, 603222921
Jana Juřenčáková jurencakovaj@senat.cz tel. 605969058, 577342881
Soňa Paukrtová tel. 483312784
Igor Petrov tel. 736770110
Karel Schwarzenberg schwarzenbergk@senat.cz tel. 233354014, +420257072745
Jaromír Štětina stetinaj@senat.cz tel. 776742420


Jediní, kteří dostali pro svůj hlas mandát od voličů, jsou senátoři Tomáš Kladívko, Zdeněk Schwarz a Miroslav Škaloud.

Emailový a telefonický kontakt je zveřejněn na stránkách Senátu, kde jsou i adresy kanceláří v jejich volebních obvodech.
--------------

Outsider Media - Černý čtvrtek pro ČR

Štítky:



pošli na vybrali.sme.sk

Komentáře: 77:

V 11/27/2008 7:07 odp. , Blogger Tribun řekl...

To se dalo čekat. Je přeci všeobecně známo, že osobně svobodní, ničím nevázaní a pouze podle svého svědomí hlasující volení zástupci, se vyznačují obdivuhodnou disciplinovaností, která se v praxi projevuje jako "hlasovací mašinérie".

Za takřka osobní urážku ovšem považuji vystoupení Topolánka, Schwarzenberga a Parkanové, kteří při "argumentaci" pro schválení smluv zcela bezostyšně lhali a opakovali blbosti stokrát vyvrácené. Opět se ukázalo, že na slovech nezáleží, že argumenty nejsou důležité, že lež je stejně dobrý argument, jako pravda, a že se nerozhoduje na základně posouzení důvodů a racionální úvahy, ale pouze se dodává zdání legitimity rozhodnutí, které bylo učiněno někým jiným někde jinde.

Kdyby Topolánek zpíval, Parkanová tančila a Schwarzenberg se šťoural v nose, stejně by to schválili, protože na důvodech nesejde, důležitý je jen výsledek.

Iluze demokracie, kterou nám právě Senát prostřednictvím našich volených (nikoliv však nás respektujících) zástupců naservíroval, je snad ještě horší, než zjevná totalita.

A ten potlesk na konci - hned jsem si vzpomněl na doby nedávno minulé a desítky minut trvající aplaus pokaždé, když promluvila "strana a vláda".

 
V 11/27/2008 7:17 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Nyní zbývá již jen poděkovat ČSSD, že zahájila jednání s USA o umístění prvků protiraketové obrany na našem území, panu Paroubkovi za to, že rozhodl o tom, že se bude s americkou stranou vyjednávat právě umístění radaru, panu Tvrdíkovi za to, jaké podmínky umístění radaru dojednal a vůbec všem levicovým voličům, kteří věří, že stát by měl rozhodovat o našich osudech.

Ti si zaslouží náš největší dík, ale v článku se na ně jaksi zapomnělo...

 
V 11/27/2008 7:18 odp. , Blogger Unknown řekl...

A proto je třeba dát vládám více moci, více regulací a hodně důvěry.

Paradoxní je, že titíž lidé, ktří křičí o tom jaká hrůza je vzdávání se suverenity při stavbě radaru podporují ztrátu jak své osobní suverenity odevzdáváním státu tak ztrátu suverenity státní vzhledem k EU.

 
V 11/27/2008 8:11 odp. , Blogger ods řekl...

Pizi, nemohu se vypovídat za jiné, ale například osobně bych si přál, aby se o obou smlouvách rozhodovalo v referendu. A můj názor přímo ke smlouvě o radaru je ten, že omezuje naši suverenitu v důsledcích více. V EU i s Lisabonem my budeme spolurozhodovat, v případě radaru budeme pouze ve vleku událostí. Nikde ve smlouvě totiž není podmínka, že každý vojenský krok Spojených států bude podmíněn hlasováním, kde bude mít právo hlasu i Česká republika.

 
V 11/27/2008 8:54 odp. , Blogger Tribun řekl...

Ale google, na zahájení jednání přece není nic špatného. Jak jinak bychom mohli vědět, jak pošetilý a nebezpečný nápad to je, kdybychom o něm nejednali? Ne, problematické a ostudné (a dost možná osudové) nebylo zahájení, ale jen a pouze ukončení jednání a schválení.

A mimochodem, ČSSD nic nedojednala, smlouvu dojednala koaliční vlády ODS. Však je na to náležitě pyšná, přímo furiantsky.

 
V 11/27/2008 8:59 odp. , Blogger Tribun řekl...

A ještě krátký citát: „Naše rozhodnutí o tak zásadních věcech (…) nesmí být výsledkem zahraničních tlaků či momentálních krátkodobých zájmů některých našich politiků. Nesmí také být důsledkem naivních iluzí o realitě mezinárodní politiky, které nás v minulosti už tolikrát zklamaly. Rozhodnutí (…) totiž nebude platit pouze pro dnešek či několik málo budoucích let. Zavážeme jím i generace budoucí. Dnešní jednání (…) proto považuji v historii této instituce za zcela klíčové. Vaše rozhodnutí bude patrně nejdůležitější, jaké učiníte.“


Kdo to řekl? O čem mluvil? Záměrně jsem vynechal klíčové pasáže, aby příhodnost tohoto citátu ve vztahu k schvalování "radarových smluv" lépe vynikla.

Takže kdo to řekl? Ale jistě: Václav Klaus, když v úterý u Ústavního soudu bojoval proti Lisabonské smlouvě. Není možné odmítat "Lisabon" a neodmítat radar, zejména ne těmito slovy, protože analogie je zde takřka 100%.

 
V 11/27/2008 9:31 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Jak kdo hlasoval je zde:
http://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/hlasy?G=9432&O=7

Potesila me CSSD, ze se tam nenasel zadny Melcak nebo Pohanka. Ovsem stejne to nestacilo:-(

 
V 11/27/2008 10:08 odp. , Blogger Tribun řekl...

Proto se také tak pospíchalo, Karasi, protože po příštích volbách by to již zřejmě stačilo.

 
V 11/27/2008 10:47 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

No, ja mam bohuzel pocit, ze kdyby pro radar chybely 1-2 hlasy, tak by se jak mavnutim kouzelneho proutku objevili 1-2 statotvorni, prohlednuvsi a odpovedni senatori, kteri by se pridali na tu spravnou stranu...
Urcite zkusenosti uz s tim mame!

 
V 11/27/2008 11:10 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Já pořád nemohu pochopit, jak mohl Senát hlasovat o něčem, co ještě neodhlasovala Poslanecká sněmovna.

Může mi to někdo vysvětlit?

Já si totiž bláhově myslel, že Senát je jen pojistka a hlasuje o zákonech, které schválila PS.

 
V 11/27/2008 11:25 odp. , Blogger ods řekl...

Stane, jestli se nepletu opírá se to o Ústavu ČR článek 39

(3) K přijetí usnesení o vyhlášení válečného stavu a k přijetí usnesení o souhlasu s vysláním ozbrojených sil České republiky mimo území České republiky nebo s pobytem ozbrojených sil jiných států na území České republiky, jakož i k přijetí usnesení o účasti České republiky v obranných systémech mezinárodní organizace, jíž je Česká republika členem, je třeba souhlasu nadpoloviční většiny všech poslanců a nadpoloviční většiny všech senátorů.

 
V 11/28/2008 9:33 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

Jak je z článku patrné, ruské tajné služby platí dobře.

 
V 11/28/2008 10:14 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

to pizzi - o tom, že kritizovaná část smlouvy o EU není v rozporu s útavou již bylo rozhodnuto. o tom, že vládní činitelé lžou v oblasti radaru byla snasena řada důkazů. pravice v podání dneška se chová hůře, než komouši v padesátých letech. nevraždí přímo, to už dnes není potřeba, lidé se dají ovládat i jinak. Ale přizdisráči jako pizzi to prostě nikd ynepochopí, vždy budou oslavovat své pseudolib myšlenky, které svět přivedly vždy do tisíců válek a miliard mrtvých.

 
V 11/28/2008 11:46 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

Nikde ve světě jsem se nesetkala s takovou nenávistí jako v České republice. Blíží se Vánoce. Zkusme se na sebe více usmívat, snažit se pochopit toho druhého. Ve světe lidé mají obvykle radost z každého nového dne. U nás člověk vstane, naštvaný jede do práce a v práci jen nadává na své šéfy, na vládu, na radar, na poplatky a na všechno kolem sebe.

Kde se v lidech bere ta smutná potřeba neustále něco a někoho kolem sebe kritizovat? Všimněte si, že v zahraničí se lidé obvykle dávají dohromady pro podporu nějaké věci. V Čechách se lidé sdružují skoro jenom tehdy, když chtějí bojovat proti něčemu. Proti ODS, proti radaru, proti svobodě, proti kapitalismu. Kdyby ta kritika byla alespoň konstruktivní. Bohužel většina těchto neustále nespokojených a vše kolem sebe kritizujících čecháčků nikdy při své kritice nenavrhne lepší řešení.

Pak není divu, že na naší politické scéně uspěje strana, která si udělala z kritiky všech ostatních celý politický program:
http://www.youtube.com/watch?v=aDFEK5ghIvw

 
V 11/28/2008 12:55 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Zacalo to spolcovanim se proti komunistum proti CSSD proti Paroubkovi kolik je jen nenavistnej nekonstuktivnich stranek malejch cechacku na internetu s timhle tematem. Ale jen oni maj pravo byt s necim nespokojeni jinym pravo na nespokojenost upiraj. Neni pak divu ze nam dnes vladne strana ktera obelhala a obelhava svy volice vzdyt ti jsou jako pravoverny komunisti a jakoukoliv kritiku nenavidej.

 
V 11/28/2008 3:14 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

to Google:
Nyní zbývá již jen poděkovat ČSSD, že zahájila jednání s USA o umístění prvků protiraketové obrany na našem území, panu Paroubkovi za to, že rozhodl o tom, že se bude s americkou stranou vyjednávat právě umístění radaru, panu Tvrdíkovi za to, jaké podmínky umístění radaru dojednal a vůbec všem levicovým voličům, kteří věří, že stát by měl rozhodovat o našich osudech.

Opravdu jako bych slyšel Mirka Shit Topolánka,že to byla ČSSD,která s tím začala,ale Topolánkova vláda,chudák jedna,to musela schválit a podepsat,i když to vlastně ani nechtěla,ale musela,když to ti Paroubkovci začali.Trvalé a bezostyšné obelhávání občanů této země,to je politika Topolánkovi vlády.Ale lidé jako vy,Google,to stejně nikdy nepochopí.

 
V 11/28/2008 3:36 odp. , Blogger Tribun řekl...

A hlavně, Legolasi, je tragikomické, jak ve všech ostatních oblastech musí ODS napravovat, co ČSSD zpackala, ale jak jde o radar, tak to musí dotáhnout do konce, protože to ČSSD začala.

Začínám pomalu chápat, jak mohli někteří zlopověstní vůdci 20. století udělat kariéru. Snadno - slova totiž nic neznamenají tam, kde je reálná moc. Aneb: my vládneme, a vy ne.

 
V 11/28/2008 4:01 odp. , Blogger Unknown řekl...

anonyme - Tezko mohou jakekoliv myslenky svet nekam vest. To mohou jen lide svym konanim. Valka tezko muze byt liberalni, je omezenim svobody a to je v rozporu s liberalnimi myslenkami. Zajimalo by me jak vedly liberalni myslenky treba k prvni, nebo druhe svetove. Mate snad pocit ze je liberalni plynovat zidy?

 
V 11/28/2008 7:31 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Mišulko. Svatá ty prostoto!
Vy se mi jenom zdáte. Kde jste žila posledních devatenáct let ?

 
V 11/28/2008 7:50 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Porovnejme české senátory s iráckými poslanci, kteří v podmínkách brutální okupace prosadili a schválili, že Američané musí do půl roku z ulic a nejpozději do tří let pryč úplně. Navíc odmítají schválit smlouvy, kterými by poskytli práva na vrty západním ropným společnostem.

Naši senátoři ve svobodné a demokratické zemi dobrovolně schválí v době míru proti vůli občanů zřízení "dočasné" americké vojenské základny. Je to hnus, velebnosti!

 
V 11/28/2008 8:31 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Já jsem hrdý na to, že se naše země zapojuje do budování prvků obrany euroatlantické civilizace. Že máme vládu, která se nenechá strhnout laciným populismem jako jiné strany a dokáže prosadit i nepopulární opatření. Lacinou a krátkozrakou antiamerickou propagandu, kterou u nás živí ruští ageni, je nutno rezolutně odmítnout. Nemusíme souhlasit se vším, co kdy Američané udělali, ale je nutné si uvědomit, že se jedná se o naše spojence, kteří nám již dnes poskytují bezpečnostní záruky vysoko nad rámec smluv NATO. Vždyť NATO, které by bez USA neznamenalo nic, je hlavním důvodem, proč za posledních 60 let nebyla v Evropě válka, což je historicky jedinečná událost.

Tribune, nikdo netvrdil, že musí vláda dotáhnout do konce něco, co ČSSD začala. Jen se všichni podivují tomu, jak celá ČSSD otočila populisticky o 180 stupňů, jakmile se ukázalo, že lidé nejsou radaru nakloněni.

Dnes a denně se tak ukazuje, že zesnulý minist kultury Pavel Dostál měl pravdu, když pronesl:
„Kde je Paroubek, tam nejde o ideály, ale o moc.“

 
V 11/28/2008 9:12 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Google: Já jsem hrdý na to ..., laciný populismus...,laciná a krátkozraká protiamerická propaganda..., ruští agenti...rezolutně odmítnout...

Kde berete Google tyhle floskule ? To přepisujete nějaké rozmnožené materiály ze sekretariátu vlády ? Zkuste být trochu originálnější. Co takhle něco vlastního, to by nebylo?

 
V 11/28/2008 9:35 odp. , Blogger ods řekl...

Bobku, pokud se Vám chce stále číst nejedlé příspěvky, tak vždy doporučuji Karla Čapka:

agenti, socialisti, nevzdělanci atd. (tady pasuje i více bodů, to záleží na kontextu)

3. Třetí figura sluje Caput Canis. Záleží v jisté dovednosti užívat jenom takových slov, jaká mohou vzbudit o potíraném odpůrci špatné mínění. Jste-li rozvážný, je možno o vás říci, že jste opatrnický; jste-li duchaplný, lze říci, že jste duchaplnický; jste-li nakloněn prostým a věcným důvodům, možno říci, že jste všední a triviální; jste-li nakloněn abstraktním důvodům, lze vás s výhodou nazvat neživotným intelektuálem, a tak dále. Pro zručného polemika není prostě vlastnosti, přesvědčení nebo duševního stavu, který by nebylo možno pojmenovat názviskem, jež samo o sobě odhaluje úžasnou prázdnotu, tupost a malost potíraného odpůrce.

laciné, primitivní, hloupé atd.

Imago je figura šestá. Záleží v tom, že se místo odpůrce, jaký skutečně je, podvrhne jakýsi světu nepodobný hastroš, načež se tento hastroš polemicky vyvrací. Na příklad polemizuje se s něčím, co potíraný odpůrce nikdy neměl na mysli a nikdy v tom smyslu neřekl; dokazuje se mu, že je pitomec a že se mýlí, na jakýchsi tezích, které jsou opravdu pitomé a mylné, ale nejsou jeho.

paroubek, čssd atd.

8. Ulyxes je figura osmá. Její podstata je uhnout na jiné pole a mluvit o něčem jiném, než o čem se vede spor. Tím se polemika výhodně oživí, slabé pozice se zamaskují a nebere to žádný konec. Tomu se také říká unavovat odpůrce.

a hlavně klasický finiš všech diskusí, nikdo se mnou nediskutuje, já vše dokázal, nikdo mi nic nevyvrátil atd.

Jubilare. Toto je jedna z nejdůležitějších figur a záleží v tom, že z literárního boje je vždy nutno odcházet se gestem vítěze. Expertní polemik není nikdy poražen; vždy je to ten druhý, kdo „byl usvědčen“ a „je hotov“. Tím se také polemika liší od každého jiného sportu. Řeckořímský zápasník uzná čestně, že byl poražen; ale snad žádná polemika neskončila slovy: Ruku sem, přesvědčil jsi mne. Jsou ještě mnohé jiné figury, ale už mne jich ušetřte; ať je literární historikové posbírají na luzích našich revuí a novin.


Obecně, téměř každá nejedlá věta byla Karlem Čapkem již dávno popsána. A proto je pro mne jen pro smích.

 
V 11/28/2008 10:08 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Čapkova Příručka písemné polemiky - moc lidí ji dneska už nezná. Principy, které popsal, ale bohužel stále fungují. Na spoustu lidí tyhle jednoduché triky pořád platí.

 
V 11/29/2008 9:34 dop. , Blogger Unknown řekl...

Google - Kosovo neni v evrope?

Ze se neco nekde nestalo diky necemu, to se blbe dokazuje. Musel byste mit stroj casu, vratit se zpet, to neco co tomu podle vas branilo odstranit a pozorovat zda se bez toho bude konat to co se s tim nekonalo.

 
V 11/29/2008 7:05 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Někdo tady již dávno dával důkaz, že první jednání s Američany o protiraketové obraně nebyla za vlád ČSSD, ale dokonce za druhé vlády Václava Klause. Nevíte o tom něco bližšího?

 
V 11/29/2008 9:18 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Co takhle něco vlastního, to by nebylo?

Bobku, na rozdíl od vás jsem svůj názor přednesl.

agenti, socialisti, nevzdělanci atd. (tady pasuje i více bodů, to záleží na kontextu)

Bohužel, ale nepasuje zde ani jeden bod, který Karel Čapek popisuje. Rád to dokážu. Agent, socialista, ani nevzdělanec není člověk, o kterém bychom měli mít automaticky špatné mínění. Agent je ustálené označení zaměstnance tajných služeb. A že se zaměstnanci tajných služeb snaží ovlivnit veřejné mínění proti americké protiraketové základně, již bylo prokázáno zase agenty našich tajných služeb. Socialista je i médii běžně používané označení pro voliče sociální demokracie nebo pro člověka, který si přeje návrat budování socialismu, což mnohdy bývá jedno a to samé. Nevzdělancem pak může být bez výčitek označen člověk, který nemá patřičné vysokoškolské vzdělání, aby znal důvody, kvůli kterým socialismus nikdy nemůže fungovat, a proč socialistické vlády končí ve světě s bilionovými dluhy. Ale ani nedostatečné vzdělání není důvodem k tomu, abychom měli o člověku automaticky špatné mínění. Proto tento bod nelze uznat.

Co se týče podvrhnutí nějaké věty, tak jste bohužel neuvedl žádný příklad toho, kdy bych někomu nějakou větu podvrhl, a tu se pak snažil vyvrátit. Proto ani v tomto bodě vám nelze dát za pravdu.

A bohužel ani s Ulyxes není možné obstát. Že to byla ČSSD, kdo zahájil s Američany jednání o americké základně je skutečnost, a to dost podstatná. A dnes již ani nelze vyvrátit, že to byl právě Paroubek, kdo rozhodl o tom, že se bude s americkou stranou dojednávat právě americký radar. Na to socialisté rádi zapomínají. Že to byl právě Paroubek, kdo prohlašoval, že se svým kladným názorem na radarovou základnu je ve své straně osamocen, a kdo propagoval názor, že referendum je v otázce radaru zbytečné, to se na těchto stránkách nedočtete.

Původně jsem chtěl najít všech 12 Čapkových figur v příspěvcích toho, kdo se schovává pod přezdívkou ODS - a nedalo by to žádnou práci, ale pak jsem se rozhodl, že je to pod mou úroveň. Mimo jiné by se o totiž jednalo o odvedení pozornosti od tématu (figura číslo 8), které se tento přispěvatel dopustil. Nakonec také asi musí být naprosto každému jasné, jak jde o faktickou diskuzi někomu, kdo ukončuje svůj příspěvek větou „A proto je pro mne jen pro smích.“.

Jak je patrné, dnes, když byly rozprášeny poslední argumenty odpůrců radarové základny, je nutno útočit osobně. Ale je naivní útočit vymyšlenými figurami Karla Čapka (mimochodem velkého bojovníka za svobodu a odpůrce komunismu), přitom snad všechny Čapkovy figury porušit a nemyslet si, že nás za to někdo neklepne přes prsty.

Ten, jež se skrývá pod nickem „ODS“ mi není pro smích, je mi ho pouze líto. Nechť si každý přebere, kdo tu svými větami o tom, že jsem mu pro smích, snaží vytvořit „špatné mínění o potíraném odpůrci“ (figura číslo 3), a kdo se tu snaží odcházet s gestem vítěze (figura číslo 12).

 
V 11/29/2008 9:21 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Kosovo neni v evrope?

Ovšem že je. Kosovský konflikt však podle definice nebyl válkou. A právě na příkladu Kosova je krásně vidět, že zejména díky americké armádě nepřerostl kosovký konflikt ve válku.

 
V 11/29/2008 11:03 odp. , Blogger ods řekl...

Nikým nejmenovaná potrefená husa se sama poznala. Gratuluji a samozřejmě gratuluji také k dalšímu "nečekanému" Jubilare. Jistě jich bude ještě více, protože jí vůbec nedošlo, že můj příspěvek nebyl polemikou, stejně jako není ani tento.

 
V 11/29/2008 11:39 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Nikým nejmenovaná potrefená husa se sama poznala.

Figura číslo 3 - Caput Canis. Záleží v jisté dovednosti užívat jenom takových slov, jaká mohou vzbudit o potíraném odpůrci špatné mínění.

Gratuluji a samozřejmě gratuluji také k dalšímu "nečekanému" Jubilare

Figura číslo 8 - Ulyxes. Její podstata je uhnout na jiné pole a mluvit o něčem jiném, než o čem se vede spor. Tím se polemika výhodně oživí, slabé pozice se zamaskují a nebere to žádný konec. Tomu se také říká unavovat odpůrce.

Jistě jich bude ještě více, protože jí vůbec nedošlo, že můj příspěvek nebyl polemikou, stejně jako není ani tento.

Figura číslo 1 – Despicere. Záleží v tom, že se polemizující musí uvést jako intelektuálně a mravně nadřaděný svému odpůrci; Tento apriorní předpoklad dává potom polemizujícímu onen sytý, poučný a sebejistý polemický tón, jenž nevyhnutelně patří k věci. Polemizovat s někým, soudit někoho, nesouhlasit s někým a zachovat při tom jistý respekt, to nepatří k národním obyčejům.

Čekal bych, že té ostudy už bylo dost, ale zjevně jsem se mýlil. Všem ostatním fakticky a uctivě diskutujícím se omlouvám, ale je zábavné usvědčit hulváty jejich vlastními argumenty.

 
V 11/29/2008 11:49 odp. , Blogger ods řekl...

Ale vážený Nejedlý, vždyť já Vám neustále přiznávám Vaši triumfální výhru a svoji nebohou hulvátskost, s ničím co píšete nepolemizuji (pokorně Vám navrhuji zjistit, co znamená slovo polemika).

Ono to po několika letech s Vaším spamem a asistovaným monologem nejde ani jinak. Můžete mne ještě několikrát vítězně zdrtit, ale nic to nezmění na tom, že budu, podobně jako například pan Stejskal na blozích Aktuálně v případě Blue Jay, jednou za čas upozorňovat co jste zač.

 
V 11/30/2008 9:46 dop. , Blogger Unknown řekl...

Jaka je tedy definice valky, ze do ni Kosovo nespada? Musi valcit staty? Takze obcanska valka se nepocita? A proc mluvite o americanech, kdyz puvodni tvrzeni bylo ze v evrope valka nebyla diky NATO?

 
V 11/30/2008 3:37 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Pizi, zřejmě každý používáme jinou definici pojmu válka. Tak už to někdy chodí. Pokud tedy chcete, mohu své tvrzení upravit na to, že po vstupu naší země do NATO nepostihla naši zemi válka 60 let, což je zatím nejdelší doba, kdy naše území žádný konflikt nezasáhl.

I to je - kromě základního lidského a civilizovaného rozměru - podle mého názoru dostatečný důvod, proč neodmítat pomoc při obraně států NATO.

O Američanech jsem mluvil, protože NATO by bez Američanů neznamenalo nic, a protože to byli právě Američané, kdo operaci provedl.

 
V 11/30/2008 3:54 odp. , Blogger Unknown řekl...

No jo ale spor o radar neni o tom zda odmitat pomoc pri obrane statu nato, ale o tom zda umisteni radaru je pomoci pri obrane statu nato. Nektere naozry zni, ze nikoliv, ze radar je americkym manevrem pri pokusech o ziskani svetove dominace, atd... Pokud vim radar pod nato nespada.

 
V 11/30/2008 5:56 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Nektere naozry zni, ze nikoliv, ze radar je americkym manevrem pri pokusech o ziskani svetove dominace, atd...

Už jsme si zvykli, že ikdyž si americký prezident objedná k obědu hot dog, tak se jedná o pokus o získání světové dominance. A tak není divu, že je jeden XBR radar s deseti interceptory považován za totéž. Komunistické propagátory nelze brát bážně.

Americký radar je součástí protiraketové obrany SDI (Strategic Defense Initiative), konkrétně programu GPALS (Global Protection Against Limited Strikes). Účelem tohoto programu je chránit Spojené státy, jejich spojence a bojiště NATO zničením střel omezeného balistického útoku, jež byl proveden kdekoliv na světě.
Zdroj:
NATO Review 9203-6

Dále se americká strana zavázala zaintegrovat svou protiraketovou obranu do struktur NATO, jakmile bude NATO nějaké takové struktury mít, a dále k poskytování signálu z radaru všem spojencům včetně Ruska.

Důvody, proč není možné ani jednu radarovou základu s 10 interceptory použít k americké nadvládě nad světem, vysvětluje velmi detailně tento článek:
http://cover72.wz.cz/cz/others/vrtetiradarem.htm

 
V 11/30/2008 6:54 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

lzi a kecy. pry protiraketovou pry obranu lze totiz napriklad pouzit k niceni satelitu protivnika. 20 unora letosniho roku amerika sestrelila za pomoci prave nevinne protiraketove obrany a jejich navadecich radaru satelit usa-193. o tomhle radarhujeri mlci i kdyz je to jasny dukaz ze lze vyuzit i k uderu a to jak radar tak protirakety.

 
V 12/01/2008 4:58 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Jo! A taky se na takový americký základně může natáčet porno! Další důvod proti radaru!!!

A nyní vážně: Satelit byl sestřelen raketou SM-3, jež byla vypuštěna z letadlové lodi. Interceptory nejsou navrženy pro zásah ve výšce nad 400 km, kde operují vojenské satelity. Navíc (jak je vidět) na sestřelení satelitu není třeba radar právě v Brdech...

 
V 12/01/2008 6:09 odp. , Blogger Unknown řekl...

Pak ovšem radar v Brdech není třeba ani na sestřelení balistické rakety, jak ukazují zase jiné americké testy.

 
V 12/02/2008 8:01 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Interceptory nejsou navrženy pro zásah ve výšce nad 400 km

bullshit a to dvojnasobnej. stredni faze letu mezikontinentalnich raket zacina nekde kolem 300 kilometru a dosahuje az 2000 kilometru. interceptory maji zasahovat raketu ve stredni fazi letu. pokud by interceptor nebyl schopen dosahnout smesnych 400 kilometru tak nejjednodussi obrana proti nemu by bylo proste se dostat o par kilometru vejs nez je jeho dosah.

 
V 12/03/2008 5:54 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Pak ovšem radar v Brdech není třeba ani na sestřelení balistické rakety, jak ukazují zase jiné americké testy..

Samozřejmě, že radar v brdech není nezbytný pro fungování protiraketové obrany. XBR radar slouží k rozpoznání bojových hlavic od falešených, a tím zvyšuje účinnost protiraketové obrany.

Když vyjedete do světa, tak zjistíte zajímavý fenomén. Od těch nejchudších lidí žijících v chudinských slumech na městských periferiích v Brazílii přes Indy žijící mezi odpadky, přes africké rodiny, které musejí celý den hledat něco k jídlu pro svojě děti, přes bohaté Švýcarské rodiny až po zcela nám odlišné kultury národů žíjící v Thajsku nebo v Japonsku - všichni by se rozdali z posledního, a pokud je navštívíe, tak se starají jen o to, jak by vám mohli maximálně vyjít vstříc. Všichni mají strach z útoků fanatických muslimských radikálů a řeší, jakým způsobem ochránit svou civilizaci.

Tady v Česku lidé hledí jen na to, jak si co nejvíc nahrabat pod sebe, co musíme překazit, abychom náhodou nepomohli někomu jinému, kdo se nám momentálně znelíbil. Jak asi velká musela být investice ruských tajných služeb do ovlivnění veřejného mínění proti americké protiraketové obraně? Není přece možné, že v tak vzdělaném národě je tolik komunistů, pro které představují Spojené státy největší světovou hrozbu.

 
V 12/03/2008 6:27 odp. , Blogger Unknown řekl...

Do sveta jsem vyjel a diky tomu neverim nikomu kdo se pokousi tvrdit neco o vsech lidech na svete.

Muj prispevek parodoval logiku predesleho pripevku, nemel za cil tvrdit, ze radar netreba. Parodoval logiku, ze kdyz test neco sestreli neni treba cehokoliv jineho.

 
V 12/03/2008 8:11 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Je to jako za komunistu kdo jde proti vlade musi byt nejakym rozsypanym z moskvy broukem bramboroukem. VLADA MA VZDY PRAVDU A USA JDE VZDY JEN O NASE DOBRO NA VECNE CASY A NIKDY JINAK.

 
V 12/03/2008 9:57 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Pocet odpurcu radaru je od zacatku stejny takze investice rusu bud byla nulova nebo naprosto nedokonala. Takze to chce pouzivat mozek a ne opakovat blaboly vondru a topolanku.

 
V 12/04/2008 4:37 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Muj prispevek parodoval logiku predesleho pripevku, nemel za cil tvrdit, ze radar netreba. Parodoval logiku, ze kdyz test neco sestreli neni treba cehokoliv jineho.

Takhle to zjednodušit nelze. Američané jsou schopni sestřelit neovladatelný satelit, který se řítí do atmosféry. K tomu žádný radar v Brdech nepotřebují. Sestřelení balistické střely, která má narozdíl od satelitu aktivní pohon, válcový tvar a větší počet oddělitelných falešných hlavic, je ale zcela o něčem jiném. Interceptory se IR čidly zaměřují podle motoru střely, který silně září v IR spektru - proto jsou v případě sestřelování satelitů interceptory nepoužitelné. A ano, americká armáda dokáže sestřelit balistickou střelu - např. systémy THAAD nebo ABL. Nic ale není stoprocentní, a proto je v našem zájmu pomoct při zvýšení efektivity a pokrytého území protiraketové obrany našich spojenců.

VLADA MA VZDY PRAVDU A USA JDE VZDY JEN O NASE DOBRO NA VECNE CASY A NIKDY JINAK.

Toto černobílé vidění světa je tak typické pro levicové voliče. Vše, co udělá vláda, je špatné a my to musíme kritizovat. Vždyť to je obsahem celého tohoto blogu! Ve skutečnosti nic není černobílé. Ale jen proto, že nesouhlasím se zdůvodněním Irácké války odstupujícího amerického prezidenta, nenechám zemřít miliony nevinných Američanů a občanů státu NATO v případě útoku balistickou střelou.

Pocet odpurcu radaru je od zacatku stejny...

Podle výzkumů STEM a Factum Invenio se dvě třetiny (FI), respektive tři čtvrtiny (STEM) lidí domnívá, že Česko a Evropa by se před raketovou hrozbou měly chránit.

STEM: Počet odpůrců radaru klesl.
Přičítá to tomu, že lidé mají k americkému záměru o něco více informací. Tím pádem klesá počet instinktivních odpůrců a zvětšuje se množina těch, kteří jsou ochotni změnit názor.

 
V 12/04/2008 5:01 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

k sestreleni satelitu jsou interceptory pouzitelne staci ze je navede radar v brdech. satelity neletaji jenom nad misty kde americani maji radary ale i nad misty kde je nemaji a pokud bude treba jich v jedne chvili sestrelit vice tak nebudou cekat az prileti nad pozici pokrytou uz existujicim radarem. interceptor se pri manevrovani ridi navadenim ale pokud ma urcenou a zamerenou radarem drahu tak na ni leti presne. interceptor se nevystreluje jen tak na slepo ale na konkretni cil a smer a ten urcuje radar. u satelitu nedojde k uhybnym manevrum a proto dalsi navadeni neni nutne. ja jen proto ze chci radar tak nenecham vyvrazdit miliony nevinnych irancu nebo obyvatel libovolne jine zeme v utocne americke valce kterou jim radar umozni. nevim proc bych mel podporit vrazdeni. nic neni cernobile a amerika se taky muze chovat jako hajzl a nase vlada jakbysmet. jo pokud by byly ty stare a zmanipulovane pruzkumy pravdive tak dokazuji jen to ze tady zadna velmi financovana prace ruske rozvedky neni. a nebo ze ruska rozvedka je strasne neschopna takze neni zadnym ohrozenim. jednou tady lije spoustu penez a proto je spousta odpurcu radaru ale kdyz se to nehodi tak pocet odpurcu radaru furt klesa i kdyz ta desna rozvedka to tak hrozne ovlivnuje.

 
V 12/04/2008 5:41 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Poté, co je interceptor odpálen, navádí ho na cíl pozemní X-pásmový radar, který rozezná návnady od skutečných hlavic a určí interceptoru cíl.

protiraketovaobrana.cz

pak je dalsi faze o manevrovani ale ta u satelitu odpada nebot ma jasnou drahu, tam staci jen uvodni navedeni x-pasmovym radarem

 
V 12/04/2008 5:55 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

nas radar nebude moci byt pouzit k sestreleni satelitu, k tomu neslouzi to nedokaze. protoze to nedokaze a americani jsou blbci tak namorni verzi naseho radaru SBX-1 privezli k mistu sestreleni satelitu usa-193 jiz 11 unora 2008.

 
V 12/04/2008 6:09 odp. , Blogger Unknown řekl...

Začíná to vypadat že celou americkou světovládu držíme v šachu my radarem v Brdech. Dokud nepovolíme, bude světový mír zajištěn.

 
V 12/04/2008 6:12 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

je to vubec nejaky divny nejdriv interceptor k satelitum vubec nedoleti kdyz se ukaze ze prece jenom doleti tak se zas nemuze trefit a ted kdyz je jasny ze se trefit muze tak asi bude kardinalni argument ze ho nikdy nikdo k tomu nebude chtit pouzit.

totez je to s tema rusakama nejdriv tady nas desne agenti ovlivnujou proto je tu spousta protiradaraku ale kdyz se ukaze ze pocet je zhruba stejny tak vlastne nas nijak moc neovlivnujou protoze pocet protiradaristu klesa.

no je to teda setsakramentska hadanka.

 
V 12/04/2008 6:13 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

nic v sachu nedrzime pouze mame na vyber se zucastnit pripadneho agresivniho vyuziti radaru ktere je davno dokazane nebo muzeme to odmitnout.

 
V 12/04/2008 6:16 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

pokud tu uz radar bude stat tak my o jeho vyuziti nebudeme temer vubec rozhodovat a kdybychom meli jiny nazor tak americani si stejne udelaj co chtej. prikladem je napriklad pouziti vojenske zakladny v italii k utoku na tripolis i kdyz italska vlada to americanum zakazala. takovou hodnotu ma pro americke cile nazor spojence.

 
V 12/04/2008 10:34 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Zastavte radar!

Už teď je prokázané, že jakmile se postaví radar, tak Američané začnou sestřelovat satelity ostaních států (psal to jeden anonym na jednom blogu, tak to přece musí být pravda) a navíc chtějí Američané radarem ovládat lidské vědomí!

A kdyby to všechno nestačilo, tak se může na radarové základně natáčet porno, což je další důvod proti radaru!!!

Tomu říkám kvalitní argumenty :-).

Tak a nyní vážně. Proč není možné využít protiraketovou obranu k útočné válce již bylo vyvráceno tolikrát, že je s podivem, že si to ještě někdo nepřečetl:
http://cover72.wz.cz/cz/others/vrtetiradarem.htm:

V případě útoku na Írán se USA nepotřebují nijak krýt - drtivý moment překvapení a absolutní kvantitativní i kvalitativní převaha by zajistily, že veškeré balistické střely, které by Irán chtěl odpálit, by byly zničeny buď leteckými údery (a to buď na zemi, nebo i bezprostředně po startu pomocí prostředků raketového napadení a on-board laseru ABL) nebo prostředky boost-phase obrany (THAAD, KEI, SM-3/RIM-161). V tom případě není důvod vyvíjet systém jako GMD/ABM ani ho umisťovat do ČR.

 
V 12/04/2008 10:52 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

A ted vazne - sice nejakej anonym s odkazem na jinyho anonyma tvrdi ze protiraketovou obranu a radar nelze vyuzit k utoku a slouzi pouze k sestrelovani neexistujicich iranskych mezikontinentalnich raket ale USA 20 unora letosniho roku dokazalo ze radarem podobneho typu navedena protiraketa dokazala znicit satelit cili udajna protiraketova obrana muze prokazatelne slouzit i jako zbran proti satelitum. Konec koncu ani onen anonymni web toto nijak nevyvraci a ani anonym po pokusech rikat nesmysly jak protirakety nikam nedoleti a nebo litaji jen na vlastni navadeni to vyvratit nedokazal. Ono nelze vyvratit realitu ktera uz se stala. Zapamatujme si datum 20 unora 2008, tam padly vsechny lzi radarhujeru.

 
V 12/05/2008 4:02 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

I neprůstřelnou vestou můžete třeba někoho umlátit, ale ani to, stejně jako v případě radaru, není důvod pro zákaz neprůstřelných vest.

Dobře si zapamatujte datum 5.12.2008, kdy padl i ten poslední argument odpůrců protiraketové obrany. :)

 
V 12/05/2008 4:32 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Nejakej anonymni misto toho aby se priznal k chybe protoze amerika prokazatelne pouzila radar k navadeni strely ktera znicila satelit uz je schopen jen priblblych poznamek. System protiraketove obrany muze byt vyuzit k utoku, je to dokazano a proto datum 20. unora 2008 je a bude dulezite. Radarhujeri by nejradeji to datum vymazali z kalendare protoze na ne nejsou schopni cokoliv vecneho namitnout. Pripadne se tady objevi jen dalsi nesmyslna porovnani nebo zarucene zpravy z anonymnich webu jak interceptor nikam nedoleti nebo jak ho radar nenavadi.

 
V 12/05/2008 5:09 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Nejakej anonymni misto toho aby se priznal k chybe protoze amerika prokazatelne pouzila radar k navadeni strely ktera znicila satelit uz je schopen jen priblblych poznamek.

Nikdy jsem netvrdil, že k sestřelení satelitu nebyl použit radar. Ale jednalo se o úplně jiný typ radaru, než jaký má stát v Brdech. Také byly k sestřelení toho satelitu použity počítače. Další důvod zakázat počítače! Dají se použít v útočné válce proti Íránu!!!

System protiraketove obrany muze byt vyuzit k utoku, je to dokazano a proto datum 20. unora 2008 je a bude dulezite.

A co nejde využít k útoku?

S touhle logikou bychom byli ještě na stromech, protože i pazourek je možno použít k útoku...

 
V 12/05/2008 5:38 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Byl pouzit radar podobneho typu jen v morske verzi takze dalsi lez pana anonymniho. Protiraketova obrana je pouzitelna k utoku to vyvratit nelze i kdyz to pan anonymni drive tvrdil. A hlavne ona moznost utoku uz byla vyzkousena takze porovnavat to k ubiti nekoho neprustrelnou vestou muze jen lhar nebo blbec. U ni nikdo nezkousi utocit u protiraketove obrany pokus a uspesny znicit satelit probehl.

 
V 12/05/2008 5:50 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Proč není možné využít protiraketovou obranu k útočné válce již bylo vyvráceno tolikrát

najednou ale priznava ze prece jen muze bejt pouzito k utoku sice idiotskymi porovnanimi ale stejne to priznava takze se ted nekolikrat sam vyvratil

Protiraketovou obranu je mozne vyuzit k utocne valce. Je to nevyvratitelnej fakt a konec koncu i anonymni citujici anonymni stranky to potvrzuje.

 
V 12/05/2008 7:00 odp. , Blogger Unknown řekl...

Několikrat zde bylo upozorňováno na to, že k útočné válce lze použít naprosto cokoliv.

K tomu radaru: Argument je slabý. Například je možné, že použitý radar byl X-Band a tomu se bude říkat radar podobného typu a třeba se může zcela pomíjet, že náš radar nepůjde otočit směrem, který by umožňoval navádění na družice. Příklad, nevím, jen prostě ukázka toho, co nevíme. Ale jak zmiňuji výše, neexistuje konečný důkaz dokazující, že něco k útoku použít nelze. Negativní tvrzení tohoto typu se prostě dokázat nedají. To vyplývá z podstaty logiky.

 
V 12/05/2008 7:15 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Tady to neni o tom ze neco je mozne, ono to tak bylo. Pouzity radar byl x band. Argument o nataceni je sice zajimavy ale bohuzel naprosto stejne by se dal pouzit i u balisticky rakety. Ta taky nestoji v miste a ono nataceni by to znemoznilo - ale my zde mluvime o objektech pohybujicich se po urcitejch drahach. A hlavne tady nejde o kdybani ale o to ze protiraketova obrana - UZ BYLA POUZITA k sestreleni druzice. Jestli to slo jednou tak to muze jit podruhe nebo i poste. To taky vyplyva z podstaty logiky.

Staci si odpovedet prostou otazku. Je mozno pouzit protiraketovou obranu k sestreleni satelitu. ANO/NE ? Jestli odpoved zni ano tak nikdo nemuze tvrdit ze protiraketova obrana muze byt vyuzivan pouze k obrannym ucelum. Jestli odpoved zni ne tak 20. unora nikdy neexistovalo. Jen co s tim chybejcim datem v kalendari.

 
V 12/05/2008 7:22 odp. , Blogger Unknown řekl...

Jinak podle toho co o tom sestreleni nachazim, byl x-band radar pouzit pro potvrzeni sestrelu, nikoliv pro navadeni rakety. Tu navadel radar ze systemu aegis. Ten ma oznaceni AN/SPY-1 a navadel strelu SM-3
http://en.wikipedia.org/wiki/RIM-161
http://www.mahalo.com/Falling_Spy_Satellite

Ale znova a po x-te opakuji, netvrdim, ze cesky radar nebude mozno zadnym zpusobem pouzit k utoku. To proste tvrdit nelze, protoze to je z principu nedokazatelne tvrzeni.

 
V 12/05/2008 8:50 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

SPY-1 taky zajimava namitka ale, jaky je dosah tohoto radaru, v jake vysce byla raketa sestrelena - musi se pocitat s tim ze pred sestrelenim a pri zamereni nejen byla v one vysce ale i v nejake vzdalenosti od lodi atd cili dosah pro navadeni by musel byt vyrazne vetsi nez vyska sestrelu. SBX zaangazovane v cele operaci a zastrene rouskou tajemstvi tyto problemy nema.

 
V 12/05/2008 9:04 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Ke střelbě byl přirozeně využit radarový systém Aegis amerického vojenského námořnictva se sledovacím a naváděcím radarem SPY-1F a radar SBX (Sea-Based X-band radar) instalovaný na plovoucí plošině, který velmi přesně sledoval družici těsně před jejím zásahem antiraketou a okamžitě vyhodnotil úspěšnost zásahu, velikost a četnost úlomků. Bez přesných dat z tohoto radaru by k zásahu družice nikdy nedošlo.

http://www.atmonline.cz/archiv/4-2008.htm

 
V 12/05/2008 9:10 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

V kombinaci s křižníky Aegis, umístěnými v evropských přístavech, bude možno proti raketám chránit celou Evropu včetně pobaltských států, a to bez nutnosti investic do výstavby raketových základen. O účinnosti této kombinace jsme se mohli v minulém roce přesvědčit při pokusu, kdy byla právě raketou z křižníku Aegis sestřelena "porouchaná" americká družice, jejíž trajektorie přesně odpovídala trajektorii přilétající balistické střely. Pro navedení na cíl byla použita námořní verze XBR radaru umístěná na plovoucí plošině.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/radar-oko-protiraketove-obrany-nmd-dum-/p_veda.asp?c=A081126_204209_p_veda_wag

 
V 12/05/2008 10:42 odp. , Blogger Tribun řekl...

Před nějakým časem, myslím, že to bylo zhruba v době, kdy Američané nabízeli Rusům stálou přítomnost na základně, aniž by nás o tom informovali, protože náš souhlas považovali za samozřejmý (jak se později z reakce premiéra ukázalo, tak zcela oprávněně), se spekulovalo o tom, že mechanická část radaru (šasí) bude konstrukčně řešena tak, že radar nepůjde nasměrovat nad Rusko. Později se již tyto úvahy neopakovaly.

Každopádně si to osobně představuji tak, že na radarovém karuselu by byly dva kolíky s plobou, které by se v případě potřeby prostě vytáhly a radar by se pootočil. Pro elektromagnetické vlnění totiž jak známo neplatí administrativní hranice, takže prohlásit, že radar nebude namířen proti Rusku v žádném případě neznamená, že namířen být nemůže.

 
V 12/05/2008 10:54 odp. , Blogger Unknown řekl...

K tomu ze pro navadeni byl pouzit x-band by to chtelo nejaky puvodnejsi zdroj, nez ceske preklady cehosi. Idealne neco co vydala primo americka armada.

 
V 12/05/2008 11:15 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

v anglickych zdrojich neni ale nic o tom ze by byl pouzit pouze spy-1 a navic nevysvetlujou ty jiste problemy s dosahem onoho radaru ktere ale nema sbx

 
V 12/06/2008 8:05 dop. , Blogger Unknown řekl...

Ten americky pan co prednasel nasim zastupcum, prece rikal ze radar ma dosah myslim 800 km. :-)

 
V 12/06/2008 11:55 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

co je furt vyrazne vic nez spy-1

 
V 12/06/2008 12:25 odp. , Blogger Unknown řekl...

Nedaří se mi najít žádný rozumný údaj o dosahu SPY-1. Jen wikipedia tvrdí, že více než 100 námořních mil. S tím, že z dalších zdrojů jsem vyrozumněl, že limitem je horizont. Což pří cíli ned hlavou není problém.

Raytheon sea-based X-band radar was deployed to support independently the discrimination and tracking of USA 193, he said, adding: "Other U.S. military sensors and satellites were deployed in the area and were also used for evaluation of the intercept

http://www.missiledefenseadvocacy.org/news_Category.aspx?categoryID=5&news_id=1036

Zadne poradne informace.

 
V 12/06/2008 12:30 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Pokud se uvadi vic nez 100 nm tak je jasne ze to neni vic nez 200 nm a obecne je jasne ze dosah je spis omezeny. A ted ty dalsi cisla druzice byla sestrelena ve vysce 133 nm neboli 247 km zasah byl za zhruba 180 sekund od odpalu druzice se pohybovala rychlosti 7,8 kilometru za vterinu. Plus minus krat deleno plus zohledneni zakriveni zeme ale furt tu jsou velky rozpory na cistou navigaci spy-1

 
V 12/06/2008 1:51 odp. , Blogger Unknown řekl...

Nemyslim ze je jasne, ze to neni vic nez 200.

 
V 12/06/2008 4:57 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

to jasne je protoze by se uvadel dosah presahujici 200 a pravdepodobne i 150 navic jde o technologicke moznosti ktere to proste nema

 
V 12/07/2008 4:35 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Protiraketovou obranu je mozne vyuzit k utocne valce. Je to nevyvratitelnej fakt a konec koncu i anonymni citujici anonymni stranky to potvrzuje.

Radar XBR, jehož jediným účelem je rozeznat pravé hlavice balistických střel od falešných skutečně umí jen rozeznávat pravé hlavice od falešných a tím chránit civilisty před dopadem těchto hlavic. Pokud je navíc možné použít radar k ochraně lidí před jedovatým palivem satelitů, tak je to další plus pro radar. I špendlíky je možné použít k útočné válce. Neměli bychom snad proto zakázat prodej špendlíků Americkým občanům v našem státě?

 
V 12/07/2008 7:05 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

puskou jde zatloukat hrebiky takze puska je domaci naradi a ne zbran a mely by ji pouzivat deti ve skole pri dilnach. protiraketova obrana muze byt pouzita k niceni satelitu ciziho statu dalsi duvod proti protiraketove obrane.

 
V 12/08/2008 5:56 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

puskou jde zatloukat hrebiky takze puska je domaci naradi a ne zbran a mely by ji pouzivat deti ve skole pri dilnach.

Opačně ten argument neplatí. Zde je možno názorně vidět použití logického klamu, kdy se vyvrátí opačné tvrzení, z čehož se mylně usuzuje na nepravdivost původního tvrzení.

 
V 12/09/2008 7:36 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

bla bla bla to ja urcuju co kde plati a ne. jaderna raketa je jen teiztko a proto zde nesmime mit radar. a nejakej blbecek nebude rozhodobat jestli spendlik je vetsi argument nez kladivko. on sam vybral tuhle arumentacni uroven. jedinej duvod proc bych mel spendlik predkladat pred kladivko ? nasrat jaderna raketa jsou vlastne jen rachejtle na oslavu osvobozeni, kazda zeme je musi mit a co vic i male dite musi mit odpalovacku ve svem barbie housu.

 

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka