neděle, února 28, 2010

Pravá tvář nových tváří v politice

Oficiální vyjádření strany Věci Veřejné, jejímž předsedou je Radek John 24. 02. 2010:

Pravda: Radek John nikdy s Romanem Janouškem nepodnikal. Když přijal konkrétní úkol – zajišťovat vydávání 70 milionů kusů časopisu VZP ve firmě ORA Print – Roman Janoušek už v ní nebyl. Radek John byl vždy jen zaměstnancem, který za konkrétní práci dostával konkrétní plat. V případě ORA Printu to bylo 10 000 Kč měsíčně. Radek John nikdy nevlastnil jedinou akcii ORA Printu.

Pravda: Radek John nemá nic společného s kuchařkou pro Lesy ČR. Zabýval se pouze ekonomikou vydávání časopisu pro VZP.

Radek John pro parlamentnilisty.cz 26. 02. 2010:

„Ale to je lež, já jsem neřekl, že si na nic nepamatuji. Naopak, na podpis smlouvy na kuchařku si vzpomínám. Byla to smlouva na knižní publikaci a desetidílný seriál pro televizi, takže ta cena působila jako přiměřená. Ano, víc jsem se tím nezabýval, protože jsem měl dost práce na svých úkolech a kniha byla aktivitou majitele firmy pana Janouška,"

To, že si velmi populární nová tvář v politice vzpomenula na kuchařku je vlastně jen takový drobný detail. Zajímavější je, že někdo kdo jeden den v nějaké firmě nebyl, se čirou náhodou znova o dva dny později stal jejím vlastníkem. Jo akcie na majitele, to je výtečná věc.

Nová kvalita pro voliče asi znamená stejné kroucení, lhaní a podvádění, jako u kvality staré.

-----------------------------

Další výroky pana Johna na téma kuchařka a pan Janoušek

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/radek-john.php?itemid=9107&from=0

Opravdu nejsem zoufalý, ale spíš pobavený zoufalostí vaší. Opravdu nemám děravou paměť, proto velmi dobře vím, že jsem nikdy nebyl v žádné firmě Romana Janouška a nikdy jsem jako podnikatel neparticipoval na žádných jeho podnikatelských aktivitách a ziscích, natož na nějakém tunelu.
Svá tvrzení se zcela chybně pokoušíte doložit mým angažmá ve firmě Ora Print, v níž jsem přijal pracovní úkol vydávat časopis zaměřený na prevenci zdraví, který jsem považoval za užitečný a moje odměna za konkrétní práci činila zhruba deset tisíc korun měsíčně a žádné další požitky a samozřejmě žádný podíl na vlastnictví firmy a samozřejmě žádný zlatý padák. Snadno byste si mohl zjistit, kdybyste chtěl, že pracovní úkol pro Ora Print jsem přijal až poté, kdy Roman Janoušek z této firmy odešel a vlastníkem se stal její ředitel. Vy jste si ovšem nechtěl nic takového ověřit, abyste mohl lhát a tvrdit zjevnou nepravdu, abyste mne v očích obyvatel této země očernil. Každá možnost dobrá, když pomocí pravdy to nejde, že?


http://www.silvarium.cz/content/view/14380/

Firma Ora print se však těmto informacím brání. „O vlivu pana Janouška nic nevím,“ sdělil HN současný šéf Ora Print, novinář Radek John. Když ho HN coby předsedu představenstva požádaly o bližší informace o zakázce od Lesů ČR, řekl prý jen, že „vyhráli řádné výběrové řízení“. Zda se správci státních lesů spolupracují i na jiných projektech, říct už nechtěl. HN zkoumají i to, jak se jedna z tváří televize Nova k někdejší Janouškově agentuře vlastně dostala. „Oslovili mě v roce 2002 kvůli mému knowhow. Nemám ve firmě žádnou majetkovou účast. Jsem tu jen manažer.“

http://www.reflex.cz/Clanek35183.html

Myslím, že onu už teď proslavenou Zvěřinovou kuchařku teď můžete dělat bez problémů.
Nedělám ji. ¨
Už je natočená, teď ji stříhají úplně jiní lidé.

Štítky:



pošli na vybrali.sme.sk

Komentáře: 1:

V 3/01/2010 8:32 dop. , Blogger Tribun řekl...

Proč mně to vůbec, ale vůbec nepřekvapuje? Ach jo, tady už se tunelují i volby.

 

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka