úterý, května 29, 2007

Malé výročí

Je to více méně rok, co vznikly tyto stránky. Během roku prodělaly určitý vývoj a nevěnují se jen konkrétním přehmatům naší nejmoudřejší a nejpoctivější politické strany a obrazu objektivních médií, ale ukazují i obecný, mediálně nepříliš oblíbený, pohled na naši společnost a různé události. A to jak v samotných článcích, tak i v diskusích. Za to vše vděčí čtenářům a pravidelným přispěvatelům, kterým bych chtěl tímto velmi poděkovat.

Zde několik obecných informací:
návštěvnost za rok něco více než 100 000
průměrná denní návštěvnost 250-350
stálí návštěvníci okolo 200
nejčastější zdroje nepravidelné návštěvnosti: Seznam, Google, internetové diskuse
článků 128
5 nejnavštěvovanějších článků (samostatně, nepočítá se čtení z hlavní stránky a archivu)
Kdo seje vítr
Fracek Macek
Je liberalismus totalitní ideologie
Ekonomické postuláty
Hajlovat můžete, ale srp nechte doma
5 nejkomentovanějších článků
Upovídaný Topolánek
Je liberalismus totalitní ideologie
Pokřivená rovná daň
Klid a pohoda přijde s každou vládou
Modrá šance na válku, ale ne na referendum
(pořadí jak u diskusí tak u navštěvovanosti je náhodné)
nesplněné cíle: přechod na samostatnou doménu, způsobený několika technickými otazníky a jistým nedostatkem času



pošli na vybrali.sme.sk

Komentáře: 6:

V 5/31/2007 10:00 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Tenhle web je pro mě světlým místem na internetu. Je to jedno z mála míst, kde se dají diskutovat politické názory rozumně a s argumenty.

 
V 5/31/2007 11:20 odp. , Blogger Tribun řekl...

Udělal jsem takový malý rychloprůzkum: zadal jsem "modra sance" do několika internetových vyhledávačů, na které jsem si během pěti vteřin vzpomněl. Co byste řekli, na kterem místě je tento web?

Google : 1.
Live (MSN): 1.
Seznam : 1.
Centrum : ??? (čili nikde nic)
Atlas : 1.
Jyxo : 1.
Yahoo : 3.

Řekl bych, že ve Sněmovní ulici musí někoho pěkně bolet břicho :-)

A mimochodem, mám takový kacířský návrh - co se zamyslet nad změnou vizáže webu? Souhlasím s tím, že tato nepojmenovatelná barevná kombinace je dobrá pro čtení, ale přeci jenom, nemůže nám odrazovat návštěvníky? Totiž jak jsem na to přišel - onehdá se mě přítelkyně ptala: "Co to pořád čteš za hnusně růžové stránky?" No nic, byl to jen nápad...

 
V 6/01/2007 2:47 dop. , Blogger ods řekl...

I v centru je - na druhém místě, bůh ví proč s dovětkem komentáře, možná administrátoři zasahují do výsledků se svými poznámkami. :) Neskromně se přiznám, že vysoká pozice pod tímto heslem byl určitý cíl a jsem rád, že v desítce výsledků všude, kde je to možné tyto stránky jsou. Tento cíl mimo jiné vytyčily různé stránky používající stejný styl, ale opačně - jednostrannost internetu je iritující, zvláště pokud člověk ví, že falešný obraz může vytvářet jen pár osob s minimální znalostí html. Mimochodem pan Nejedlý, podle mého názoru (naprosto stejný styl vyjadřování v diskusi u sebe - nejen stejné slovní obraty, ale i argumentace či seznamy odkazů, jaký prezentoval i zde) na devadesátdevět procent vlastní jedny z nich (jedny z nepovolených čili cssd.unas.cz).

Se změnou vizáže plně souhlasím, již párkrát jsem na to sahal, ale bohužel jsem grafický antitalent, takže pokoušel jsem se o různou úpravu předem daných šablon a nějak mi žádná ideálně nepasovala. Buď se to vyřeší přechodem na jiný systém na vlastní doméně (ale to kdo ví kdy) nebo překonám svůj konzervatismus a přece jen nastavím vyhlédnutou bledě modrou (Thisaway Blue v templates) ať je to stylové.

 
V 6/01/2007 6:21 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Náhodou, mě se růžová líbí ;-)
Tyky mám radost, že si tyto stránky tak dobře vedou.

 
V 6/02/2007 9:32 odp. , Blogger Tribun řekl...

Trochu jsem si s tim hral a myslim, ze by nemusely byt spatne ani Rounders (hned ta prvni), nebo No. 565, obe samozrejme po nalezitych upravach. Koukal jsem i na nejake sablony na netu, ale tam skoro vsechny predpokladaji, ze delate bud do muziky, nebo do Harryho Pottera :-/ A nebo to proste muzeme nechat, at si skarohlidi prskaji, kdyz jim to dela dobre.

No, treba me polibi muza a mne napadne nejaka uzasna sablona. Ale kdyz se podivam na tu na svem vlastnim blogu, tak jsem tak trochu skepticky.

 
V 6/06/2007 10:51 odp. , Blogger ods řekl...

Rounders se mi také líbí, možná dokonce více než Thisaway. Asi v průběhu tohoto týdne zkusím udělat změny.

Elfe, mně také ta růžová nevadí, ale faktem je, že například něco do modra by možná sedlo k tématu více a bohužel, jakkoliv je to povrchní, tak některé lidi ta růžová odrazuje.

 

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka